Årsfæst 2009

Hjem Forum Fest Årsfæst 2009

• Emnet er tomt.
Ser 29 svar tråder
  • Forfatter
      Alex
      Deltaker

Jmf. §15.1 Årsfæst så skal det så langt det lar seg gjøre arrangeres en årsfæst den 6. juni. I år så er vi så heldige at den dagen er på en lørdag og det forventes fæst. I forhold til dette så lurer jeg på hvem er fæstkomite i år?

Jeg (og Fettern) foreslår at om det blir for mye stress å planlegge store saker så tar vi å legger oss på linja med at alle som vil tar med seg pils og pøls, så satser vi på govær og finner oss en grill.

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg er dessverre ikke i byen denne herlige dagen :/

Øystein
      Deltaker

En liten grillfest høres fint ut! Kanskje vi kan ta det hos Arne Martin som vi gjorde for et par år siden?

Supermann
      Deltaker

Høres veldig bra ut:)

Aasmund
      Deltaker

Bra tiltak! Æ foreslår at vi flytte den søndagstreninga te et par tima seiner ut på dagen:)

Eirik
      Deltaker

Grill'n'chill er et godt utgangspunkt for en flott helaften!

Alex
      Deltaker

Hadd grillingsen te Arne Martin som Øystein nevne i baktankan, men han må vel kanskje si fra om han e opp for en retake av den.

arne martin
      Deltaker

ajajaj… Er faktisk borte på regatta hele den helgen, så det blir nok ikke grillings i hagen min..

Om jeg får være så dristig å foreslå Fetterns 30 m2 store takterasse som scene for bartebaillguttans pølsebonanza?

Alex
      Deltaker

Med så mange m2 så kan vi jo bad i pøls! Æ foreslår at Fettern synes det e en go ide :p

Øystein
      Deltaker

Fettern tier, og dermed samtykker han. Her ligger det an til fest! 🙂

Breillo
      Deltaker

Knaillbra! Æ kjæm 😀

Eirik
      Deltaker

regner med det fortsatt er fest hos fettern i morra?

Supermann
      Deltaker

Var d ikke sånn at vi ikke kunne være t fettern pga brygging? Men veit itj om d e non andre fine steda vi kan være? Bør vel finn d ut ganske kjapt:P

Øystein
      Deltaker

Været blir visst brukbart likevel. Burde være gode muligheter for pøls og pils hvis noen kan stille med festlokaler!

Eirik
      Deltaker

jeg har akkurat flyttet hjem til mor og far og har dermed ingen mulighet til å stille med lokaler. i værste fall må vi ta en grilling ved teisendammen eller noe. jeg er med på (nesten) alt!

Eirik
      Deltaker

da har jeg snakket med LP, og det virker som det er få som kan være med og vi har ikke lokaler, så saken er grei: vi må utsette festlighetene, dessverre. men håper det fortsatt blir trening i morra! så får vi tilbringe denne kvelden med landskamp på fjernsyn i stedet.

Håvard
      Nøkkelmester

Da vil jeg for min del si YEY! Så vil jeg foreslå lørdag 15. august som ny dato… 😛

Eirik
      Deltaker

sikkert helt grei dato det!

Øystein
      Deltaker

Går vel an å ta en fest både i juni og august? 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg har ikke mulighet til å delta på noen kampbartfest før 9. oktober, så foreslår at årsfesten og treningsleiren slås sammen og avholdes litt senere i oktober? Siste seriekamp er 5. oktober.

Eirik
      Deltaker

jeg reiser 3 uke til Australia 22 oktober-10 november. Fint om alle kan skrive inn hva som passer så finner vi datoen flest mulig kan.

Øystein
      Deltaker

Skal vi satse på en dato i perioden 9-22 oktober da? Jeg har i hvert fall ingen reiseplaner på den tiden.

Alex
      Deltaker

Mellom 9. – 22. høres bra ut for min del.

Supermann
      Deltaker

Jeg kan mellom 9-22 oktober, med unntak av 9. og 10. Det samme gjelder for resten av Hylmoklanen, for Olav har bursdag den 9. og mamma bli 50 den 10. så dn helga går med t burdsdagsfeiring:)

Eirik
      Deltaker

da virker det som den påfølgende helga, fredag 16 eller lørdag 17 er mest aktuelle… Noen som ikke kan disse datoene?

Supermann
      Deltaker

Kem som har mulighet t å holde årsfesten da?

Breillo
      Deltaker

Gir min stemme til fredag 16. oktober sånn at dåkker får trena på søndag 18. Laugh

Jon-Ivar
      Deltaker

I oktober kan jeg i utgangspunktet alle helger, ferdig med trenerjobben da.
      Noe uforutsett, som feks alvorlig selvantennelse, kan selvfølgelig skje! :-S

Håvard
      Nøkkelmester

Ikke lett å være hot, Jon-Ivar… Du kanke hoste arrangementet også da? 🙂 Så er det evnt eget inventar som ryker med.

Jon-Ivar
      Deltaker

Hehe, fristende, men jeg har ikke rom til så mange breiskuldra menn.
      Det har gått med 12 av Eiriks størelse, men ikke slik som ståa er nå;)
      Fra spøk til revolver: Jeg har ikke plass!

Ser 29 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.