Årsfest 2010

Hjem Forum Fest Årsfest 2010

• Emnet er tomt.
Ser 25 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Dersom det ikke er veldig mange barter som er borte i denne perioden vil det bli avholt årsfest for Kampbart og assosierte medlemmer/bedre halvdeler/avkom lørdag 5. juni i Brattørveita 15! Mer info kommer når vi vet det blir den datoen.

Kan du denne dagen? (Husk årsfesten har nå myndighet til å endre vedtekter)

arne martin
      Deltaker

Den 5.juni er det navnefest for lille Freja, grunnstammen i Kampbarts jentelag 2009. Så jeg, Breillo og fettern (som også er fettern til Freja btw.) vil være borte da. Jeg tar gjerne en annen dag (f.eks. den 12.)

Håvard
      Nøkkelmester

Da dropper vi 5. og åpner for de to alternativene 12. juni og 29. mai. For meg spiller det per dags dato ingen rolle

Jon-Ivar
      Deltaker

Stemmer helt klart for den 12! Har eksamen den 9juni og det hadde vært greit å ha fyllefri før det:)

Øystein
      Deltaker

Stiller uansett når det blir, har aldri fyllefri! 🙂

Supermann
      Deltaker

Stemmer også på dn 12. 🙂

Aasmund
      Deltaker

Begge dele passe for mæ

Alex
      Deltaker

12. passe bra for mæ!

Eirik
      Deltaker

12 er jeg sannsynligvis i Stavanger. 29 mai passer. Men flertallet må avgjøre!

Aasmund
      Deltaker

29. mai e dagen etter min siste eksame, så e itj feil det. Som sagt, begge dele passe for mæ

Kristian
      Deltaker

Ser ut til at begge datoene kan bli vanskelig for min del. Den 12. har jeg reist hjem så da har jeg uansett ikke mulighet. Har en eksamen mandag 31. så derfor tør jeg ikke garantere at jeg kommer 29. heller.

Min stemme trenger derfor ikke tas hensyn til, siden jeg ikke kan si sikkert om jeg kommer!

Eirik
      Deltaker

har ingen anelse om ka æ ska nån av dagan så æ stemme for begge.

Håvard
      Nøkkelmester

Da sier vi 12.! invitasjon kommer.

Øystein
      Deltaker

Herlig! Datoen er krysset av.

Alex
      Deltaker

Lagt inn i kalenderen! Glær mæCool

Breillo
      Deltaker

Får nok ikke til å stille på denne da jeg faktisk skal i barnedåp også denne helgen! (min niese får som nevnt sitt navn feiret helgen i forveien…)

Dersom været og tiden tillater det tar jeg kanskje drakten på meg under hvitskjorten slik at jeg i de sene timer kan sette kursen mot byen uten unødig opphold Smile

Eirik
      Deltaker

kan ikke komme da jeg er i Stavanger fra 7 juni og utover

Jon-Ivar
      Deltaker

Klar!:D

Supermann
      Deltaker

Prøver å komme, men må ta forbehold om fødsel :p

Håvard
      Nøkkelmester

bare ta med ungen i så fall!

Øystein
      Deltaker

For en start på livet det hadde vært! Ser fram til dette, selv om det dessverre ser ut som vi stiller litt redusert i antall.

ScratTBD
      Deltaker

Æ stille dn 12:)

ruggle
      Deltaker

Jeg er med den 12. 🙂

Aasmund
      Deltaker

Va det kampbartfest i går?

Øystein
      Deltaker

Ja! Spørsmålet er hvorfor ikke du var der! Artig var det læll, selv om en den solide barter manglet.

Håvard
      Nøkkelmester

Takk for en bra fest folkens! God stemning blant de som dukket opp, og kan melde om godt liv på familen blant den lille gruppen som kom seg dit.

Her er et bilde som viser 80% av festen som ser på USA – England. Lars ser på festen på andre siden av gata.

Ser 25 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.