Cagebestilling 2010/2011

Hjem Forum Cageball Cagebestilling 2010/2011

• Emnet er tomt.
Ser 77 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Jonni, har du hørt mer med Elixia? Vi må spikre dette så fort som mulig 🙂

Eirik
      Deltaker

Jon-Ivar har siden mandag purra på sjefen sin i Elexia som skulle ta kontakt med nidaros cageball. Han har enda ikke fått svar. Hvis ikke han hører noe innen mandag så må vi nesten bare bestille på ordinær måte.

Fettern
      Deltaker

Ok. Vi får smøre oss med tålmodighet og vente i spenning

Jon-Ivar
      Deltaker

Ja, dette er virkelig bare å beklage, men jeg har nå purret for 3 gang, uten å få noe svar… 🙁
      Tror virkelig vi kunne ha fått til en god avtale her altså: MEN jeg skal ringe for siste gang i dag, har det ikke ordna seg da så må vi bare bestille på egenhånd!

PS Eirik Ask: Det heter ELIXIA;)

Eirik
      Deltaker

Hehe, okei. Prøv en gang til du, hvis ikke så får vi bare bestille på vanlig måte.

Øystein
      Deltaker

Synd dette her, stygg ripe i lakken for Elixia!

Eirik
      Deltaker

Vi må nok bestille cageball nå ja. Hvem ble ansvarlig for det?

Håvard
      Nøkkelmester

Dette står det i referatet:

Treningsansvarlig
      – Manager: Fettern er “hovedgniern”
      – Ila-coach: Gøran
      – Hammersborg-coach: Øystein
      – Hammersborg-coach-assistent: Åsmund
      – The Cage-coach: Arne Marti

Fettern
      Deltaker

Skal jeg bare bestille da?

Hvilket tidspunkt ble vi enig om?

Jon-Ivar
      Deltaker

Jeg har fått svar Elixia!

De har fått ledig halltid:

Tirsdag 18:30 – 19:15

Torsdag 18:30 – 19:15

Jeg sa at muligens TORSDAG var det som var mest aktuelt!?

Men muligheter for å lodde stemninga her.

Han hadde ikke fått pris enda, men skulle ringe meg i dag eller i morgen. Jeg sa at vi hadde satt et tak på 20-25 000, men at vi håpte på et knalltilbud fra Elixia;-)

Vent i spenning og gjør deg opp en mening på hvilke av de tidspunktene som passer!

Håvard
      Nøkkelmester

Herlig! Jeg stemmer egentlig mest for tirsdag, men er med på det meste som man sier!

DALUM
      Deltaker

Stemmer for begge;p

ScratTBD
      Deltaker

Begge passe førr mæ. Så de me unga, kjæresta, ektefella, bikkje og andre hinder får avgjøre tidspkt…

DonP
      Deltaker

Jeg kan desverre ingen av dagene inntil videre, kjører til Sandnessjøen tirsdag og torsdag.

Senere kan jeg kanskje på tirsdager.

Fettern
      Deltaker

Kan begge dagene

Eirik
      Deltaker

kan begge dager og alle andre dager! Kristian har forresten slutta på volleyball og er gira på Kampbart og cageball. Hører du med han Åsmund?

DALUM
      Deltaker

Bestill tirsdag da? Bestille i morgen så vi kan spille 1830?:p

Øystein
      Deltaker

Dette var flotte tidspunkter, Jon-Ivar! Håper å få vært med på noen økter før jul.

Aasmund
      Deltaker

Begge passe for mæ, men heller tirsdag enn torsdag for min del. Ska hør me Kristian

Jon-Ivar
      Deltaker

Skal prøve å huke inn tirsdagen!
      Skrell for min egen del i og med at dette er midt i primetime når det kommer til jobben.
      Skal høre med sjefen om jeg får bytta til over nyåret slik at jeg får blitt med:-)
      Virker som om de fleste kan, da.

Kommer tilbake til prisen, håper på det beste!

Aasmund
      Deltaker

Kristian e med. Kan både tirsdag og torsdag(men aller helst torsdag)

Eirik
      Deltaker

flott at kristian er med! hørt noe Jon-Ivar?

arne martin
      Deltaker

Samme for mæ om det bli tirsdag eller torsdag. Jeg tror jeg skal få til å bli med på en del treninger om det blir kl 1830

DALUM
      Deltaker

Bestillbestillbestill! Gleder meg og er utålmodig:p

Håvard
      Nøkkelmester

Enig!

Jon-Ivar
      Deltaker

Ja, da har jeg fått pris! Skuffende, da…

22 000…

Skal vi slå til eller får vi det billigere noe annet sted? eller?

DALUM
      Deltaker

Må vel slå til på det, får det neppe billigere. Kan vel maks være 10% rabatt det? Men uansett, bestill!

Håvard
      Nøkkelmester

Dvs Kampbart sponser 5500 (25%) og så skal faste cagefolk betale 1500. Ifølge referatet og denne topicen har følgende sagt at de er med på cagen:

Håvard

Gøran

Jon-Ivar

Åsmund

Thomas K

Fettern

Eirik

Alex K

Kristian

Altså 9 pers. 9 * 1500 = 13500, dvs vi må hente inn 3000 kroner gjennom økt kontingent. Den ble satt til 1200 per pers på årsmøte.

Noen som er uenig eller som mener de skal på/av cagelista?

Øystein
      Deltaker

Gjelder bestllingen for den faste tiden som ble nevnt på tirsdag, torsdag eller begge deler? Og hvor lang tid er det snakk om, et halvt år? Synes 22000 er grøsselig mye penger å bruke på cageball, men de som er faste påmeldte må jo avgjøre dette siden de betaler mesteparten selv.

Eirik
      Deltaker

Det ser riktig ut Håvard. De resterende 3000 kronene dekkes av økningen av kontingent pluss at Kampbart får 30 prosent av beløpene fra de som betaler 50 kroner hver gang.

Vi velger torsdag eller torsdag, 1830-1915.

22000 kr gjelder bestilling for et helt år, det er ikke mulig å bestille fast tidspunkt uten å binde seg. Det er ikke like attraktivt å spille cageball på sommeren, men vi vil ha fint utbytte av det resten av året. Dessuten var det gode tidspunkt.

Jeg synes vi skal gå for det!

DALUM
      Deltaker

Jeg også synes vi skal gå for det! Jeg kan alle dager og vil gjerne starte nå til uka! valget mellom torsdag og torsdag er hardt, men hva med tirsdag?

Fettern
      Deltaker

Litt mye penger ja, men overkommelig. Dette blir gøy! Gruer meg litt da til lange sykleturer fra byåsen i 10 minus.

Supermann
      Deltaker

Lista ser bra ut! Får antagelig til å være lite med nå i vinter, men satser på å få vært med mer utover neste høst 🙂

Jon-Ivar
      Deltaker

Snakka med Tor igjen. Han sa at han tippet at bestillinga ville vare for et år (Men sa han skulle høre om muligheten for 6-8mnd..). Han har på en måte bestilt for oss og fått en god tid, men har ikke klart å fått en god pris som vi alle ser. Han anbefalte at vi sjekka selv også for å se om det blir billigere, smellen da kan være at vi ikke får så gode tidspunkt å trene på.

Tor har frem til nå bare holdt av timene for oss. Finner vi noe bedre sa han at vi bare måtte si i fra, så leier ikke han for oss. Ikke noe problem. Hvis vi ville komme igang ganske raskt må vi bare bli fullstendig enige på at vi skal ha den tirsdagstimen gjennom Tor og han henter ut nøkkel til oss og vi kan begynne å trene sannsynligvis allerede neste tirsdag hvis alt går etter planen.

Så da har cageballgruppa/komiteen frist til torsdag (som et forslag) til å evt finne noe mer ideelt (hva pris angår) og like bra tidspunkt. Hvis ikke ringer jeg bare Tor på torsdag (på TORs-dag) og sier at vi vil begynne straks på denne tirsdagstimen! 🙂

Dyrt blirre uansett! 😉

Gleder meg til å komme i gang!

Håvard: Addi ville også bli med på 1500 hvis det er BEHOV for det. Hvis ikke blir han sikkert å finne på strøtimene…

Eirik Ask og resten: Hvis det blir lite folk på sommertreningene er jo dette egentlig en «ypperlig» måte å bringe litt cash tilbake i kassa på hvis minimum 2-3 barter møter opp og får med seg en del venner på strøtimebetaling! Dette går jo tilbake i klubbkassa hvis det blir gjennomfør(kamp)bart 🙂

DALUM
      Deltaker

Beeeeeestiiiiiiillllll

Eirik
      Deltaker

Forslår at cageballansvarlig tar en telefon (innen TORsdag…XD) og forhører seg om det går an for eksempel å leie i et halvt år i stedet for ett. Hvis dette ikke lar seg gjøre så bestiller vi på det forslaget som foreligger, slik at vi kan ha første trening på førstkommende tirsdag!

Gleder meg!

Fettern
      Deltaker

Har prøvd å ringe og sende mail. Ingen kontakt å få. Jeg sier at vi bare bestiller

Eirik
      Deltaker

Den er god! =)

DALUM
      Deltaker

Blir det cage på tirsdag??

Jon-Ivar
      Deltaker

Tor skal ringe meg innen ettermiddagen, men håper på treninig i morra, ja! 🙂
      Men trenger den endelige bekreftelsen…

Jon-Ivar
      Deltaker

Hey folkens!

Okei her er saken:
      – Vedrørende tidspunktet har det oppstått en missforståelse mellom Elixia og Nid.cageball: Vi får fra 17.45 – 18.30 (Altså timen FØR tidligere avtalt)
      – Vi kan begynne å trene i morra! 😀
      – Vi får en lånenøkkel av Elixia først, så får vi etterhvert vår egen nøkkel når vi får kommet igang skikkelig.
      – GOD NYHET: Vi trener gratis ut året og betaler 22.000 fra 1.januar 2011 og til 1.januar 2012.
      Ergo: Det ble et lite tilbud afterall… (klapp klapp)

– Jeg har bare sagt at jeg må informere dere om endringen i tidspunktet, men at vi tar timen nokså garantert siden vi er gira på å starte i morgen!

Sender melding til Tor kl 14 i dag hvis protestene ikke er for store!

Kyss og klem

DALUM
      Deltaker

Greit for meg:D

Jon-Ivar
      Deltaker

Da er cagen sikret! 😉

Vi starter i morra klokken 17.45 og fram til 18.30!
      Jeg er på jobb fra 17.00 så jeg skal få ordnet med nøkkel!

Hallen ligger 200m fra Elixia på samme side av veien som elixiabygget bare nærmere COOP OBS. (Er den rød?)
      Elixiabanen er bane nummer 2 i denne hallen og Tor sa det var umulig å ta feil når man kommer inn og ser hvordan banene ligger.
      Noen av dere må hente nøkkelen på Elixia og så er det bare å sparke igang!! 😀
      Anbefaler alle, som tidligere, å være varm klokka halv 18 slik at vi starter rett på med fotball.

Spørsmål?

Lykke til på trening i morra! 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Hurra!

Aasmund
      Deltaker

Æ å Kristian kan ikke i mårra, ska prøv å skaff steppinn

Aasmund
      Deltaker

Driv forresten å trixe med kampbarts kule cageballgruppe på facebook så den eventuelt kan brukes te nå lurt

Håvard
      Nøkkelmester

Ait, det begynner å bli på tide å samle inn penger til cagekassa.

Disse skal betale 1500 kr hver til konto 9713 20 57390 så fort som mulig:

Håvard

Gøran

Jon-Ivar

Åsmund

Thomas K

Fettern

Eirik Ask / Håkon (Eller 1500 på hver?)

Alex K

Kristian

I tillegg har Hans spurt om det er mulig å bli fast betalende, hva sier vi til det? Jeg sier javisst! (Var det flere som har kommet til siden sist?)

Eirik
      Deltaker

Ja til Hans!:) Vi er jo litt short på folk så det er topp!

Eirik
      Deltaker

Jeg har spurt Håkon om vi skal betale halve hver, men han var usikker pga sine farsplikter. Men Krtistian og jeg drar begge til sommeren, og er dermed bare med på halvparten av treningene i 2001, så vi kan kanskje skrive Kristian/Eirik Ask?

Håvard
      Nøkkelmester

Alle som var med på årsmøtet og sa de var faste (Også de som meldte seg på i ettertid forsåvidt) godtok egentlig å betale full pris. Mange (Meg inkludert) ble med på opplegget siden det var såpass mange som ble med slik at prisen ikke ble alt for høy. Nå dersom tre personer dropper ut blir kostnaden på oss andre og klubbkassa en del større…

Eirik
      Deltaker
      arne martin
      Deltaker

Jeg blir med fast! setter inn 1500 + medlemskontigent asap

Håvard
      Nøkkelmester

Meget bra! Husk bare at medlemskontingenten er satt opp til 1200.

Eirik
      Deltaker

I tråd med slik det så ut til på årsmøtet så deler Håkon og jeg en cageballbetaling. Overfører alt en en sum

Øystein
      Deltaker

Skal få betalt min ordinære kontigent snart, før slutten av måneden i alle fall. Økonomien er ikke på topp for tida 🙁

arne martin
      Deltaker

2700 gærninga e satt inn på kontoen for cage og generell bartebaill-kos

ScratTBD
      Deltaker

Da e medlemskontigen og cageball betalt!!

Supermann
      Deltaker

Har betalt for halv cageball pluss medlemskap 🙂

Kristian
      Deltaker

Betalt

Øystein
      Deltaker

Da er kontigent fra meg på 1200kr overført!

ScratTBD
      Deltaker

Fikk mail fra Harald Martin Brattbakk:

Nøkkelkortene er klare til henting på Elixia, Lade Arena, før treningen
      neste tirsdag.
      Husk å se på vår hjemmeside for å vite hvordan dere skal bruke kode i
      forbindelse med kortet. Dette er viktig for å kunne holde døren lukket
      til enhver tid. Det vil i nær framtid bli installert en sirene som vil
      varsle om døren ikke er lukket.

Dere vil nå få trening ut 2011, dvs. 47 treninger. Dere kan velge om
      dere vil ha en faktura på hele 2011 nå, eller om dere vil ha den oppdelt
      i 2. Delt i to vil den første fakturaen bli på kr. 9975,-, den andre på
      12350,-.

Vennligst send oss en mail med fakturaadresse.

Mvh
      Harald Brattbakk

Ka e faktura add. t kampbart og ska vi ha en eller delt faktura?

ScratTBD
      Deltaker

Det blir delt faktura.

Håvard
      Nøkkelmester

Bra jobba Thomas!

Breillo
      Deltaker

Gjenoppliver denne tråden for å formidle dystre nyheter om klubbens falmende økonomi…

Jeg har nå lagt ut for deler av cageball-eventyret av egen lomme, da avtalen fra årsmøtet om å ta betalt (50 kr pr. gang) av de som ikke er faste ikke har blitt overholdt… Da jeg ikke har vært med på en eneste trening så vet jeg ikke hvor store summer dette er snakk om, men status pr. i dag er ca. 2100 kroner i minus på klubbkontoen. Forslag til økonomisk snuoperasjon mottas med takk!

Eirik
      Deltaker

Jeg tror den kortsiktige løsningen må være å ta en kronerulling alle mann. Har alle kontigentene blitt betalt?

Grunnen til at vi ikke har tatt betalt er at vi har vært helt avhengige av å ha med ikke-faste siden vi gjennomsnittlig er bare 5-6 faste som kommer. Siden de ikke-faste «redder» treningene våre er det litt vanskeligere å be dem om penger hver gang. Jeg tror likevel flere av de som har vært med noen ganger gjerne legger noen kroner i potten. I så fall må vi så raskt som mulig få disse pengene inn på konto. Alf (har betalt?), Anders, Jan Banan og Hans er aktuelle kandidater.

Vi må nok ta en evaluering på årsmøtet om cageball i forhold til økonomi. Personlig synes jeg at cageballen er i overkant dyr når vi er så få betalende. Men synes cageball er kjempebra trening, ingen tvil om det!

Fettern
      Deltaker

Snakka med Breillo i sted og hvis jeg ikke husker helt feil så er det kun Jan banan av de ovennevnte som har betalt

Breillo
      Deltaker

Her følger full liste over cage-innbetalinger; (så kan dåkker mas på dæm som evt. ikke har betalt)

-Kristian E.

-Thomas K.

-Arne Martin

-Fettern

-Eirik / DonH (50% hver)

-Håvard

-Gøran

-Åsmund

-Alex K.

I tillegg har Jan Martin betalt en tusing. så vi har fått inn totalt 14500,-

Regningan kom sæ på over 22000,- så klubbkassa fikk kjørt sæ litt… men det e jo greit det! Hvis det vise sæ at det e non innbetalinga som mangle så går jo regnskapet opp til slutt og da e alle fornøyde Smile

Supermann
      Deltaker

Om det er 2100,- minus på klubbkassa så et det vel kanskje ikke helt sikkert det bli dekka inn omgående av dem to-tre ikke faste som ikke har betalt.. Bli jo i så tilfelle minst 700,- på hver av dem.. Foreslår derfor at vi tar en liten kronerulling blant de faste slik som Eirik Ask foreslo, sånn at Breillo slipper å vente så lenge på å få igjen pengene sine.

Om alle faste cageballspillere legger inn 250,- til klubbkassa blir underskuddet raskt korrigert uten at hver spiller må ut med uoverkommelig mye penger. Om det viser seg at vi begynner å få inn penger fra de som henger seg med på treningene kan jo eventuelt de pengene vi betaler inn ekstra nå betales tilbake gjennom f.eks. lavere kontigent neste år..

For å gå foran med et godt eksempel legger jeg ihvertfall inn 250,- kroner nå (må bare få lagt Sofie først 🙂

Eirik
      Deltaker

Jeg følger opp den, 250 kr er nå overført! Cred til Oppmainn som passer på økonomien!

Fettern
      Deltaker

Betalt!

Øystein
      Deltaker

Bra jobbet, Breillo! Svarte tall er stort sett å foretrekke fremfor røde, selv om begge deler står godt til Kampbart!

Håvard
      Nøkkelmester

Meli vant 1.8 mill i poker i går…

Jeg har satt over 250

DALUM
      Deltaker

1.8mill? Skulla ønska dollar lå så høyt i kurs ja:p

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg leste feil… 1.2 er riktig. Gøran har overført penger også forresten

Supermann
      Deltaker

Siden det tar litt tid å få inn pengene fra alle kanskje noen kan ta på seg å sende melding/ fortelle de som ikke har fått med seg beskjeden at de «må» betale inn 250,- til bartekontoen. Synes ihvertfall alle som er medlemmer av kampbart og med på cageballen bør betale. Om vi fortsatt er i minus etter det, får vi andre bare betale inn mer. Synes ihvertfall det er viktig at LP får igjen pengene han har lagt ut så raskt som mulig.

Mentalf
      Deltaker

da har æ omsider satt inn 1500,- for cagebaill

Breillo
      Deltaker

Da kan æ meddele at æ iallefall har fått tilbake det æ har lagt ut, så en takk te de faste cage-gjengere som har tatt ansvar her! Og med Mentalf sitt bidrag så e vi no i pluss… Skal sette opp en oversikt over innbetalinger i vårt regnskap slik at vi har mulighet til å gjøre det slik DonH skisserer noe lengre opp i tråden.

arne martin
      Deltaker

Da har æ lagt inn 250,-

Ser 77 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.