Ekstra cageballtrening i uka?

Hjem Forum Cageball Ekstra cageballtrening i uka?

• Emnet er tomt.
Ser 8 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Har snakka med Harald Martin ang mulighetene for en ekstra trening i uka mens det er snø slik at vi kan trene utendørs om sommeren, og dette er saken:

Det er stort sett opptatt i kjernetid mandag-torsdag, men fredag ettermiddag samt helg er det mye ledig. Dvs, dersom vi finner et tidspunkt på fredag ettermiddag som passer for oss er det store muligheter for å få en ekstra økt da. (Helg utgår vel for vår del?)

Da trener vi cage ut april, og flytter ut på hammers i mai.

Hva syns folk om dette? Jeg kan alle tidspunkt på fredag ettermiddag.

Fettern
      Deltaker

Jeg kommer til å være borte mange helger fremover. Men av og til kan jeg jo

ScratTBD
      Deltaker

æ synes dettan høres interessant ut!!

Eirik
      Deltaker

Fredag ettermiddag passer stort sett veldig bra! kan vi få førstkommende fredag?

Kristian
      Deltaker

Dette hørtes bra ut! Fredag ettermiddag passer som regel veldig bra for meg.

ScratTBD
      Deltaker

Blir det å koste nåkka ekstra da?

Håvard
      Nøkkelmester

KOster ikke mer, men vi trener ikke fra mai og utover. Men da er vi vel mer gira på hammers? Eller vil det bli som i fjor at vi aldri får samlet nok folk på trening?

Øystein
      Deltaker

Høres ut som en god ordning for bedre utnyttelse av de timene man har rett på gjennom året totalt!

arne martin
      Deltaker

I utgangspunktet blir det vrient for meg å få til en ekstra trening i uka på cage.

Når snakker vi om da? fredagsettermiddag blir vanskelig for meg, da er lørdag eller søndag rundt 12 litt bedre, evt etter kl 20 fredag

Synes ikke det nødvendigvis er noe problem med både trening utendørs og cage året rundt..

Ser 8 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.