Ekstraordinært årsmøte vestbyen
Hjem › Forum › Viss vass og anna vås › Ekstraordinært årsmøte vestbyen
- Emnet er tomt.
-
ForfatterInnlegg
-
-
1. februar, 2011 klokken 19.32 #10144HåvardNøkkelmester
Ser på http://www.vestbyenil.no at det skal være ekstraordinørt årsmøte i vestbyen på torsdag. Møtesak er Nytt konsept vestbyenhuset! Noen som vet noe mer om dette?
-
2. februar, 2011 klokken 11.19 #16109ØysteinDeltaker
Har litt innside-informasjon om saken! Vestbyen planlegger en ny sjuerbane, og vurderer også å bygge et helt nytt klubbhus. Sjuerbanen kan bli liggende der barnehagen står i dag, eller lenger opp mot butikksenteret. Et nytt klubbhus vil evt. være sameid med barnehagen som da vil holde til der på dagtid. Et (meget) dristig alternativ er å flytte hele Hammersborg til Olajordet (ved Sverresborg skole). Da vil det bygges eldresenter der banen ligger i dag. Tror ikke dette forslaget vil få gjennomslag. Det er visst litt kinky å få byggetillatelse til å utvide pga. markagrensen som går like ovenfor Hammersborg. Skal varsle når jeg vet noe mer om saken 🙂
-
2. februar, 2011 klokken 14.21 #16111HåvardNøkkelmester
Jøss, Vestbyen vasser i penger! Er det et nytt «Odd» i gjære? Tippeliga og cupseier om noen tiår?
Â
Håper anlegget beholdes slik det er i dag, men utvides. Viktig at det blir et tv-rom hvor vi kan se canal+!
-
3. februar, 2011 klokken 11.36 #16112ØysteinDeltaker
Jeg tviler på at anlegget flyttes. Er viktig å beholde banen der den er mtp rekrutteringsområde. Med flytting kommer man bare enda nærmere Sverresborg og lenger bort fra Fagerlia, Schønningsdalen og Ila der mange av Vestbyens yngre spillere kommer fra. TV-rommet regner jeg med blir beholdt, bare synd at det alltid er opptatt 🙂
-
30. mars, 2011 klokken 07.55 #16219BreilloDeltaker
Spørsmål til deg Øystein; Olajordet… hvor er det eksakt og hvor kommer det navnet fra? Har aldri hørt det utrykket om sletta som liggger mellom Oscar Wistings vei og Viktor Baumanns vei i alle fall… Ble litt nysgjerrig siden dette er rett utenfor stuevinduet mitt.
-
30. mars, 2011 klokken 10.02 #16223ØysteinDeltaker
Det er det jordet du beskriver jeg mener, men har ikke peiling på hvordan navnet oppstod! Husker blant annet lærerne på Sverresborg skole brukte det navnet. Skal spørre noen eldre i slekta mi neste gang jeg treffer dem 😛
-
30. mars, 2011 klokken 10.56 #16229HåvardNøkkelmester
Artig å visst planene til Vestbyen også. Hva ble bestemt?
-
30. mars, 2011 klokken 11.16 #16231ØysteinDeltaker
Det blir nytt klubbhus! Sameie med barnehage som det var snakk om tidligere. Banen blir liggende der den er, ny sjuerbane kommer mest sannsynlig, men er ikke 100% sikker på dette. Var snakk om å starte arbeidet allerede i sommer, men vi får se om de får summet seg til det 🙂
-
-
ForfatterInnlegg
- Du må være innlogget for å svare på dette emnet.