Emblem

Hjem Forum Drakter Emblem

• Emnet er tomt.
Ser 10 svar tråder
  • Forfatter
      arne martin
      Deltaker

B har liggende igjen emblem som det går an å kjøp

Breillo
      Deltaker

Som æ har sagt mang en gang tidliger, så e det bare å samle sammen dæm draktan som mangle emblem og gi dæm te mæ! Æ foreslår på lørdagstreninga etter kampen mot sintef, da e det lang nok tid til neste kamp sånn at camisa får fiksa det! Det koste 50,- for hver, som kan settes inn på klubb-kontoen etter at skjortan e mottatt 🙂

Når det nærme sæ litt mer så ska æ legg ut et varsel på nyhets-sida sånn at alle som mangle emblem får det med sæ!

Håvard
      Nøkkelmester

Gjør det. Goodie.

Breillo
      Deltaker

Dæm som e veldi gira på å få på emblemet raskest mulig kan kjøp det utenom og sy det på sjøl å da…. Veit ikke om det e å anbefal for dæm uten ekstreme sy-skillz

Håvard
      Nøkkelmester

Denne tråden er på vegne av Eirik som ikke får ut fingeren selv. Han er lei seg fordi han ikke har emblem på drakta si. Er det flere igjen eller må man bestille opp? Kanskje det er flere som trenger? Gøran har kjøpt drakt, så han trenger sikkert også emblem.

Breillo
      Deltaker

Alle som mangle emblem må ta med drakten sin på treninga lørdag 16. sept. Det står også i inlegget æ la ut på forsida 11. sept.

JanB
      Deltaker

Svarer i en dritgammel tråd, men læll….
      Jeg skal ordne med drakt og ser fra «ledige nummer-tråden» at nr 78 er ledig så den er grei.
      Er det noen som kan ta med emblem på tirsdagens cage slik at jeg kan få ordnet dette? Forstod det slik at det er Lars Petter som sitter på emblemene.

RuneB
      Deltaker

Emblem mangler jeg også! Når, hvor og pris?

Øystein
      Deltaker

Ganske sikker på at Breillo sitter på disse også seks år senere 🙂
      Prisen er sikkert 50 kr fortsatt.

Hans
      Deltaker

Me2! Håper drakten er klar til neste kamp!

Håvard
      Nøkkelmester

Like!

Ser 10 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.