FKKs første helaftens

Hjem Forum Viss vass og anna vås FKKs første helaftens

• Emnet er tomt.
Ser 11 svar tråder
  • Forfatter
      Breillo
      Deltaker

Flott tiltak! For å svare på spørsmålene dine;
      1. Ja på samtlige
      2. Nei

Eirik
      Deltaker

skudd i stolpen er er per def. skudd utafor mål, ellers enig med Breillo

Håvard
      Nøkkelmester

«Er det kun skudd på mål når ballen reddes av keeper, eller er det også skudd på mål når ballen blokkeres av en utespiller?»

Hvordan kan man svare ja på dette spørsmålet? 😛

Breillo
      Deltaker

Hvis utespilleren står på streken da? Det blir opp til deg i hvert enkelt tilfelle å bedømme dette

Eirik
      Deltaker

dette klarer du håvard! vi støtter deg alle sammen!

Bongo
      Deltaker

Skudd på mål= Hvis ballen når frem til målet? :p

Eirik
      Deltaker

ikke dumt forslag bongo!

Eirik
      Deltaker

kampbart første helaftens en ubetinget braksuksess! klimaks var vel kanskje allsang av hymnen? det var iallefall vakkert! vil henvende meg til årets lokomotiv, Alf, som tok film hos Lars Petter. få det på bartesida, så vi kan lære oss Magnus’ solomoves;P

Håvard
      Nøkkelmester

Nå har du misforstått igjen, Eirik. FKKs første helaftens er filmen fra El Salvador-kampen. Gårsdagen var FKKs første nattevake.

Øystein
      Deltaker

Og det ga mersmak…

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg har satt meg ned for å mekke filmen fra El Salvador-kampen. Da vi benyttet ukyndig arbeidskraft har vi et noe begrenset materiale å jobbe med, men det blir da noe. Jeg lurer på et par ting.

1. Skudd på mål – Er det kun skudd på mål når ballen reddes av keeper, eller er det også skudd på mål når ballen blokkeres av en utespiller? Er skudd i stanga skudd på mål? Og telles skudd på mål også med på skudd-statistikken?
      2. Skudd – Hvor tydelig må det være at det er et skuddforsøk? Er det et skudd når du ser en kis som tar tilløp, men som blokkeres i skuddøyeblikket?

Mentalf
      Deltaker

d kjæm ut på sida så fort æ har skaffa mæ en ny blåtann-sak

Ser 11 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.