Forumet omstrukturert

Hjem Forum Kunngjøringer Forumet omstrukturert

• Emnet er tomt.
Ser 7 svar tråder
  • Forfatter
      Breillo
      Deltaker

Vel den funksjonen med «nye inlegg siden forrige innlogging» er jo blitt helt fucked up…

I want the old style!

Øystein
      Deltaker

Synes de røde flaggene fungerer greit jeg! Har i hvert fall gjort det frem til nå.

Breillo
      Deltaker

Ja det e en moderator sak ser æ….

Mentalf
      Deltaker

En liten ting om forumet.

Har d ikke vært like greit å kaillt d for «Treninger» istan for å del opp i «vintern 07 08» «sommer 08» «vintern 08 09» osv?

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg aner ikke hva som er skjedd med «siste poster». Har ikke gjort noe med det så vidt jeg husker…

Jeg syns det er greit å dele treninger opp slik de er nå, dersom vi noen gang skal gå tilbake å se på ting. Blir også litt mer oversiktlig.

Håvard
      Nøkkelmester

Nå ser det jaggu ut som jeg fikk fikset «siste poster». Funker det til andre også?

Håvard
      Nøkkelmester

Gud har nå, som det kanskje er forventet av en med slikt navn, fått admin-rettigheter på forumet. Derfor har jeg omstrukturert litt. Får dessverre ikke til å flytte topics eller skjule underforum, så litt rot er det fortsatt. Har også gjort noen små endringer med forumet forøvrig, så dersom en funksjon du benyttet er forsvunnet må du si ifra.

Alex jobber hardt der oppe i nord for tiden, og har derfor begrenset mulighet til å moderere.

Breillo
      Deltaker

Jepp no e det i orden! Nice {#emotions_dlg.cool}

Ser 7 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.