Fotogalleri

Hjem Forum Kunngjøringer Fotogalleri

• Emnet er tomt.
Ser 10 svar tråder
  • Forfatter
      Øystein
      Deltaker

Alle som har bilder, legg dem ut da vel!
      Ble jo knipset noen fine i forbindelse med Sintef-kampen blant annet.

Alex
      Deltaker

Dem som vil ha mulighet til å legg ut bilda i galleriet si bare i fra te mæ.

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg vil. Har jeg allerede?

Alex
      Deltaker

Jeg tror det. Gå til http://kampbart.com/gallery2/ og bruk vanlig brukernavn og passord.

Funker det ikke, si fra!

Håvard
      Nøkkelmester

Det funker, men skjønner ikke hvordan jeg får lagt til bilder.

Øystein
      Deltaker

Galleriet begynner å bli bra nå! Mange gode minner her, å se barteflagget i aksjon mot Sjetne Panters er rett og slett vakkert.

Alex
      Deltaker

Logg inn, velg Edit ned på siden. Skal du for eks lage et nytt album under 2006, så gå dit først og så velg Edit på den siden.

Du får opp en meny i venstre side hvor du kan velge Add Album, Add Item osv. Prøv litt, i verste fall kan du slette det i den samme menyen.

Alex
      Deltaker

Galleriet inneholder nå såvidt jeg vet alle bildene jeg har fra kampene i 2004 og 2005. Noen treningsbilder fra gamle dager har ikke blitt lagt ut enda, men eller så er det alt jeg har.

Barteflagget er jo kongebra!

Alex
      Deltaker

Det ligger noen bilder ute nå, men så veldig god løsning er det ikke. Bildene er små og bare jeg kan legge ut.

MEN jeg har lagt inn et gallerisystem som jeg vil prøve ut. På http://kampbart.com/gallery2/ så kan flere legge ut bilder uten at de må sendes til meg.

Foreløpig er ikke galleriet integrert i designet på siden, men det er en start. Alle som vil ha tilgang til å legge ut bilder sier bare i fra her, så ordner jeg det.

Breillo
      Deltaker

Barteflagget mangler flaggstang og ligger nesten til skamme inne i skapet mitt :’-( Kanskje æ må fikse det før en eventuell årsfæst!

Alex
      Deltaker

Spørs det ja. Sånne tilstanda kan vi jo ikke ha 😉

Ser 10 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.