Futsalserien 2011/2012

Hjem Forum Innetrening/futsal Futsalserien 2011/2012

• Emnet er tomt.
Ser 10 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Dette er informasjonen jeg har fått fra bedriftidrettskretsen:

Hei! Vi ønsker dere hjertelig velkommen til futsalserien!

Til vinterens serie deltar 13 damelag og 14 herrelag. Det spilles ordinært seriespill, hvor all møter hverandre en gang.

Vedlagt finner dere regelverket og deltagerliste. Lista skal fylles ut og sendes inn før første kamp. Alle spillere som skal delta i sesongen må være påført deltagerlista. Kommer det til spillere underveis i sesongen, skal også disse meldes inn. Dette er viktig da deltagerlista fungerer som kampkort. Dere trenger da ikke å fylle ut navnene på dommerkortet før hver kamp.

Regelverket må videresendes alle på laget, viktig at alle setter seg inn i dette.

Alle kamper går i Trondheim Spektrum i D-hallene. På terminlista vil det stå Nidarø DA – DB – DC. Dette er henholdsvis D1 – D2 – D3.
      Kampenes varighet er 2 x 18 minutter.

Hjemmelaget har ansvar for å stille med ball. Det skal benyttes dempet futsalball str. 4. Ved draktlikhet er det bortelaget som har ansvar for å stille med vester.

Kampoppsettet/resultatservice finner dere på vår hjemmeside http://www.bedriftsfotball.no/midtnorge

Håvard
      Nøkkelmester

Riktig link til bedriftsidretten midtnorge er http://midtnorge.bedriftsidretten.no/

Første kamp er allerede onsdag 16. november kl 2140! Vi snakker om dette på treningsleiren, og må evnt utsette denne kampen.

Tror forresten det kan bli ganske hardt å vinne serien. Promacon som vant 1.-divisjon er med, det samme er Eberg-gjengen fra 1.-div.

På den andre side kan topp tre være veldig realistisk.
      – NTNU fra årets utesesong er med
      – Siemens kom tredje sist i 3.-div avd A
      – Royal Garden kom på 9. i 3.-div avd B
      – Reinertsen på plassen bak Royal Garden
      – Statoil kom sist i 4.-divisjon
      – Hveita united kom på 5. i 5.-divisjon
      – Hissi vant 5.-divisjon avd b og kan potensielt være et storlag på vei oppover. Hissi2 fant jeg ikke.
      – Fire kom passende nok på 4. i 6.-divisjon
      – Nidar kom på 12. i 6.-divisjon
      – Mix united kom aller sist av alle lag i årets seriespill, 8.-plass i 7.-divisjon avd B!

Øystein
      Deltaker

Dette var spennende nyheter! Skal få opprettet en egen side for Futsalserien 11/12 siden det er såpass mange kamper å holde orden på. Kan jo være morsomt å føre statistikk fra disse kampene også!

Håvard
      Nøkkelmester

Absolutt, det hadde vært kjempebra om du fikk til det Øystein!

Øystein
      Deltaker

Første kamp er allerede i overmorgen! Vi burde vel finne ut hvem som kan være med. Jeg stiller, men spørs om jeg kan spille alt for mye. Sliter fortsatt med sykdom i kroppen og er nok ikke laget for futsal i utgangspunktet heller 🙂

Edit: eller var det denne kampen som ble omberammet? Fikk ikke med meg hvilken kamp det var snakk om.

Håvard
      Nøkkelmester

Ser at kretsen har lurt meg/oss! De skrev at det skulle være kamper søndager og onsdager, men det er kun en onsdagskamp og istedet en del mandag/tirsdag!

Håvard
      Nøkkelmester

Dette er en oversikt over hvem som har sagt de er betalende futsalere i år (Oppdateres):

1. Gøran
      2. Håvard
      3. Hans
      4. Jon-Ivar
      5. Markus
      6. Rune
      7. Tor
      8. Øystein H
      9. Åsmund

Håvard
      Nøkkelmester

Kampen som er omberammet er

KAMP 129101045. KAMP OMBERAMMET
      Ovennevnte kamp er flyttet etter søknad fra HISSI:

Fra Nidarøhallen D B, 19.02.2012 kl. 2100
      Til Nidarøhallen D C, 16.04.2012 kl. 2140

Kampnr: 129101045
      Hjemmelag: FK Kampbart
      Bortelag: HISSI 2
      Kampdato: 16.04.2012
      Kampstarttid: 2140
      Anleggsenhet: Nidarøhallen D
      Aktivitetflate: Nidarøhallen D C

Men dette ser jeg at allerede stemmer i oppsettet ditt Øystein 🙂

Øystein
      Deltaker

Jepp! 🙂
      Kjipt med en lang kamppause i februar. Kanskje vi kunne fått til noen innetreninger i stedet?

Håvard
      Nøkkelmester

I februar blir det knallharde skiøkter på alle mann Øystein!

Dette er en oversikt over hvem som har sagt de er betalende futsalere i år (Oppdateres):

1. Gøran
      2. Håvard
      3. Hans
      4. Jon-Ivar
      5. Markus
      6. Rune
      7. Tor
      8. Øystein H
      9. Åsmund
      10. Aleks K
      11. Fettern
      Arne Martin?

Disse har sagt at de kan stille på kamp hvis behov og de har mulighet:
      Eirik Ask
      Håkon L
      Jan Martin
      Jens
      Kristian
      Toro
      Øls

Dette burde holde i massevis spør du meg. Dersom AM er fast dekker vi hele påmeldingsavgiften, og kampbartkassen holder seg smålubben og fin.

Håvard
      Nøkkelmester

Are Rabben Teigen, en mann mange kjenner fra Vestbyen har også lyst til å bli med på futsalserien!

1. Gøran
      2. Håvard
      3. Hans
      4. Jon-Ivar
      5. Markus
      6. Rune
      7. Tor
      8. Øystein H
      9. Åsmund
      10. Aleks K
      11. Fettern
      12. Are

Dvs vi er mange nok hoder til at dette blir en artig serie! Faktisk så mange at vi må ta standpunkt til hva som skjer dersom alle vil spille kamp. Vi var fire innbyttere på årets første kamp, noe som i og for seg var helt greit, men seks, det blir litt drøyt. Førstemann til mølla i så fall?

Disse har sagt at de kan stille på kamp hvis behov og de har mulighet:

Eirik Ask
      Håkon L
      Jan Martin
      Jens
      Kristian
      Toro
      Øls
      Thomas K

Ser 10 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.