Gikk jeg glipp av en kjempesjanse?

Hjem Forum Viss vass og anna vås Gikk jeg glipp av en kjempesjanse?

• Emnet er tomt.
Ser 12 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Undertegnede, Håkon, Bonzo og Eirik Ask var på Lerkendal for å se RBK – Valencia forrige uke. I pausen hadde de plukket ut tre publikummere som fikk komme ut på banen og prøve å treffe et lite mål. Vinneren fikk tur til Danmark og FCK-kampen. Alle tre bommet men en kis vant alikevel.

Da kampen var ferdig så jeg at jeg hadde et tapt anrop fra et 73-nummer. Tenkte ikke noe mer over det der og da i skuffelsen over tapet. Gikk gjennom telefonloggen min nå og så nummeret igjen. Søkte det opp på gulesider og fant ut at det tilhørte RBK ballklubb!

Det jeg da altså frykter er at de hadde forsøkt å få tak i meg for å gi meg sjansen til å komme til Køben, men at de måtte ta noen andre siden jeg ikke svarte! :/

Det andre alternativet er at Kong Sverre var på gamle trakter og ville tilby oss en VIP-billett…

Eirik
      Deltaker

oioi! det er jo ganske surt i så fall. du får ikke den sjansen igjen. men hadde du skåra?:P

Øystein
      Deltaker

Alle karene som skjøt bommet jo på målet, er sikker på at en tidligere bartetoppscorer hadde truffet! 🙂

Kamp kombinert med juleshopping i Køben hadde sikkert vært fint, selv om jeg er redd det blir tap også mot femi-Solbakken & co.

Breillo
      Deltaker

Oi! For et sammentreff… Jeg opplevde akkurat det samme!

Jeg kan forøvrig bekrefte at Brandy var til stede da han minglet inne på Adidas-VIP hvor jeg også befant megCool

Supermann
      Deltaker

Ka du gjør på VIP'en B? Fikk du snakka nokka med Brandyd da?;-)

Breillo
      Deltaker

Ka æ gjør på VIP'en (Very Important Person) si sæ væl sjøl Rekke tunge

Brandy skull egentli kom inn på losjen der vi satt å spist og fortell litt om dagens RBK-strategi, men det trur æ hainn glæmt av… så det blei itj nå småprat om Kampbart me'n.

Supermann
      Deltaker

Ler Bittert å itj få snakka med den høye beskytter sikkert jah! E ikke like sikker på om d va et stort tap å ikke få vit dagens rbk-strategi Rekke tunge

Håvard
      Nøkkelmester

Ble du også oppringt altså? Nummeret var 73822120. Kanskje det var Kong Sverre som trakk i snorene? 🙂

Breillo
      Deltaker

Samme nummer ja, men æ tror ikke helt på at det va nå ifm. arrangementet… for min del va iallefall ikke navn eller telefon-nummer registrert non plass.

arne martin
      Deltaker

men så ta å ring tebake da, og hør kæm som tale i tuten!!

Æ tippe på at'n Brandy villa spander en pils på dokk æ!

Aasmund
      Deltaker

Godt mulig Rosenborg har tenkt på å kjøp dæ da Håvard, i så fall ringe dæm tebake. Æ sjer på det som en sannsynlighet at dæm speide Kampbart av å te

Håvard
      Nøkkelmester

Eyh! Det er jo en mulighet! Det er jo logisk også, for de burde jo ringe oppmainn først og høre om jeg er til salgs…

arne martin
      Deltaker

eeey!

Skal du plutselig begynne å blande logikk inn i alt det herre her og nå da?

Ser 12 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.