Jubileumsfest

Hjem Forum Fest Jubileumsfest

• Emnet er tomt.
Ser 25 svar tråder
  • Forfatter
      Øystein
      Deltaker

De som er så heldige å ha en bedre halvdel kan gjerne ta den med! Ellers synes jeg det hadde vært artig om flest mulig av festdeltakerne hadde kampbart-tilknytning. Mange av oss har jo venner som er løsbarter, og da kan man heller ta med disse enn totalt utenforstående. Det er i hvert fall min mening!

Og ja; kleskode er viktig! Et slikt arrangement bør holde en viss klasse 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Kunne dette være noe for oss?

Eirik
      Deltaker

Jeg er enig med Øystein på alle punkt!

Når det gjelder samarbeid med adressa synes jeg ideen er god, men jeg vet ikke hvor enkelt det hadde vært i praksis?

Breillo
      Deltaker

Veldig godt forslag Håvard, det forutsetter vel at vi gjør litt research først og finner ut om vi kjenner noen som er villige til å kjøpe. Sånn sett får vi en oversikt over hvor mye vi kan klare å tjene på dette også…

Ellers flott tiltak av trådstarter å innhente litt ønsker/tanker fra laget, håper det er flere enn Eirik og Øystein som kommer med innspill etter hvert… Tiden renner fra oss dersom vi skal ha skikkelig opplegg og stort budsjett.

Kanskje festkomitéen bør møtes til helga og skissere et par litt mer konkrete forslag?

Håvard
      Nøkkelmester

Det skulle vi gjort, men jeg vet ikke om jeg har tid. Har innspillingsperiode for eksamensfilm, så vet ikke om vi blir ferdige og filme før søndag 🙁

Supermann
      Deltaker

Syns d her høres strålende ut! Syns også man bør vær i kampbart-kretsen eller nærmeste følge for å få invitasjon slik at d bli en litt mer intim kveld:) Angående opptjening av penga tenke æ at dem aller fleste av bartan tjene mer per time på sin vanlige lønn enn på dugnadsarbeid (?) også e d jo ikke sikkert vi treng et budsjett på så mange tusen om vi hold antall gjesta litt begrensa.. Personlig veit æ at d bli vanskelig å få t nokka dugnadsjobbing før jubileumsfesten pga eksamen, flytting+maling og sommerjobb.

Håvard
      Nøkkelmester

Da begynner festlighetene å ta form. De fleste bør få en mail med invitasjon. Hvis du ikke har fått det kan du trykke der –> invitasjon

Håper så mange som mulig kan stille!

Eirik
      Deltaker

håper jeg også; det blir stort og mektig!

tøff invitasjon btw;)

Øystein
      Deltaker

Kjenner jeg begynner å glede meg nå! Ingen kan feste som bartene!

Eirik
      Deltaker

Når toppidrettsutøvere som oss først tar oss en fest så gjør vi det skikkelig!

Breillo
      Deltaker

hehe, der sa du det eirik!

Øystein
      Deltaker

Når er det offisielt oppmøte i dag? Det står jo kl 17 på invitasjonen, men har også hørt snakk om andre tider!

Håvard
      Nøkkelmester

Dørene åpner kl 17! Så er det bare å komme når man vil. Sodd serveres ca i 19-tia.

Håvard
      Nøkkelmester

På grunn av at vi ble færre enn vi budsjetterte med må vi dessverre pålegge en ekstra utgift på ca 50 kroner per person som var på festen.

Individuell regning kommer per mail iløpet av kort tid.

Håvard
      Nøkkelmester

De som har gjeld skal ha fått beskjed om dette nå. (Med unntak av Paul som jeg ikke har noen kontaktinfo på. Fettern, kan du gi meg nummer og mail?)

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg vil forresten veldig gjerne ha bilder fra denne festen 🙂 Hvem tok? Jeg har en dose. Vi må finne en måte å få samlet bildene slik at alle kan få de. Har en webserver, men husverten har blokkert mye av internettrafikken vår så kommer ikke inn på den…

Breillo
      Deltaker

Jeg skal brenne en cd med de bildene som ble tatt med vårt kamera som du kan få Håvard! Mot at du brenner meg en dvd med alle når du har fått de inn {#emotions_dlg.tongue_out}

Alex
      Deltaker

Håvard said:

Jeg vil forresten veldig gjerne ha bilder fra denne festen :) Hvem tok? Jeg har en dose. Vi må finne en måte å få samlet bildene slik at alle kan få de. Har en webserver, men husverten har blokkert mye av internettrafikken vår så kommer ikke inn på den…

Det er vel en gyllen mulighet til å se litt nærmere på galleriet her på siden. Jeg har lagt det inn, men har ikke satt meg nærmere inn i det foreløpig.

Håvard
      Nøkkelmester

Så langt de jeg vet tok bilder:

meg selv

eirik

lp

Paul?

andre?

arne martin
      Deltaker

jeg har også noen bilder fra festen

Håvard
      Nøkkelmester

Mulig å brenne på cd i likhet med lp?

Øystein
      Deltaker

Hadde vært snasent å ha bildene fra festen, det var en historisk aften!

Breillo
      Deltaker

Jeg kan brenne og ha med på trening til helga! Jeg ønsker også kopi av de bildene andre har tatt…

Håvard
      Nøkkelmester

Den er god! Jeg kan mekke cd som alle kan få evt hoste fil på nettet. Men noen må snakke med Paul og høre om han tok noen. Jeg fikk nummeret hans av Fetter for ikke lenge siden, men dagen etter konka mobilen min…

Håvard
      Nøkkelmester

Som alle vet skal vi ha en jubileumsfest den 6.6. Festkomiteen ønsker derfor innspill fra dere ang omfanget av denne festen. Ønsker dere et lukket arrangement der kun spillere fra kampbart inviteres, eller ønskes et større arrangement der man kan ha med følge og invitere andre venner? Syns du det er greit å ta inngangspenger slik at man kan gjøre litt mer ut av festen?

En ting er allerede 100% sikkert, dresscode: kampbartdrakt med svart dressjakke.

Breillo
      Deltaker

Æ kan send en mail æ! Må uansett gjør det for å krev inn ølpængan {#emotions_dlg.money_mouth}

Ser 25 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.