Julebord 2011

Hjem Forum Fest Julebord 2011

• Emnet er tomt.
Ser 38 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Det har visst blitt en dobbeltbooking i Veita den 22. desember! Vi får nok kastet ut det andre selskapet hvis vi absolutt må, men dersom noen har alternative steder så si ifra!

Trykk her for å komme til mat-doodle!

Øystein
      Deltaker

I verste fall kan vi ha det også hos meg, men føler egentlig ikke at kåken er verdig til å arrangere et julebord!

Håvard
      Nøkkelmester

Da er det definitivt at vi må ha julebordet et annet sted enn hjemme hos meg. Det blir nok også for trangt hjemme til øystein skal man dømme ut ifra prognosene for antall påmeldte!

Noen som har gode alternativer? Øystein, kunne du funnet pris på leie av vestbyhuset?

Øystein
      Deltaker

Ja, kan sjekke det i kveld! Skal på juleavslutning med lederne i klubben 🙂

Eirik
      Deltaker

Er det aktuelt å avlyse?

DALUM
      Deltaker

Sjekke opp om plass kjapt, hvis ikke så får vi kast oss rundt og bestill bord ut en plass?

Øystein
      Deltaker

Fikk ikke sjekket priser på vestbyhuset, folkene fra husstyret var ikke der som jeg hadde håpet de skulle være.

Supermann
      Deltaker

Får du sjekket med de per telefon i løpet av dagen da? Om vi må bestille bord noe sted om det ikke går?

Håvard
      Nøkkelmester

Trønderkjellern som er lokalet vegg i vegg med veita er dessverre opptatt den dagen. Det ville ha kostet 3500 inkl dekktøy og vask. Er denne prisen akseptabel?

Har sendt forespørsel til:
      – BSK-Hytta
      – Singsaker Studenthjem
      – Lille London
      – Håndtverkern

Fått tips men ikke funnet kontaktinfo:
      – Trondhjems Sjømandsforening
      – Jernbanefolkets hus

Øystein
      Deltaker

Høres egentlig akseptabelt ut det. Vi blir vel fort 20 folk, og da blir det bare 175 kr på hver. Vet ikke om jeg får sjekket priser og tilgjengelighet på vestbyhuset med det første, de har kun kontortid mellom 18:00 og 20:00 på onsdager viser det seg.

Håvard
      Nøkkelmester

Kom på Kvikk-huset som vi brukte til jubileet! Det er ledig og koster 2800 kroner hvis vi vasker selv. Er det aktuelt?

Hører også med:
      – BUL-salen
      – Skansen Klubbhus (Koster 6000 så er egentlig utelukket)

Supermann
      Deltaker

E dem prisan du si leiepris eller inkludert mat? Jeg kan høre med Vida, om det er aktuelt? Er ganske fint restaurantlokale der, og sjelden veldig fullt på kveldstid.. De har julemat og greie priser. Eventuelt går det også an å leie befalsforeningens lokaler, aka der jeg og amanda hadde bryllupet. Husker ikke hvor mye det koster, men tror jeg skal få ganske konkurransedyktige priser.. Ka dokker tror?

Håvard
      Nøkkelmester

Det er ikke med noe mat nei. Tanken med å leie sted er at vi kan være der så lenge vi vil og gjøre hva vi vil… Hør gjerne med befalforeningen

Supermann
      Deltaker

Skjønner! E d aktuelt å flytte datoen så d kan avholdes i veita?

Håvard
      Nøkkelmester

Nei, 22. er eneste dagen som funket for mange dessverre.

DALUM
      Deltaker

Mitt forslag e å spis på for eksempel Vida, også stikk vi t Øystein for videre drikking/aktiviteta.

Øystein
      Deltaker

Ja, det er absolutt en mulighet! Er først og fremst å ha så mange til bords under middagen som er problemet med tanke på plass.

Supermann
      Deltaker

Synes det høres ut som en god ide! Blir sikkert endel rimeligere og mindre styr enn å leie et eget lokale tenker æ… Ka tenke resten av folket?

Øystein
      Deltaker

Hadde vært kjekt med input fra litt flere her. Vanskelig å ta en sjefsavgjørelse uten å vite om folk godtar dette forslaget.

Håvard
      Nøkkelmester

Har maila med Lille London, og her er svaret:

Vi kan lage langbord til dere i churchill. Er det snakk om julebord med oppdekking og betilling av mat?
      Vår julemeny finner dere eventuelt på lillelondon.no.
      Minner om at vi har 20års aldersgrense, ingen unntak.

Aktuelt?

Jeg spiste julemiddag på Vida i fjor, og var rett og slett litt skuffa…

DALUM
      Deltaker

Prisoverslag? Får vi sitte der så lenge vi vil?

Supermann
      Deltaker

Va ganske rimelige prisa på julematen på Lille London, ca. 250,- for middag og dessert, så syns d høres ganske greit ut! Har ikke smakt julematen på VIDA, så kan ikke uttale mæ om den, men det ser bra ut på Lille London da! Og om vi får sitte i det Churchill-rommet e jo d e utmerket alternativ 🙂 Foreslår at Håvard høre me dem om hvor lenge vi får sitte, hvor kontinuerlig vi må drikke for å sitte etter middagen, og eventuelt bestiller om det ser bra ut. E jo uansett ikke noen restauranta vi får sitte utover hele natta i..

Håvard
      Nøkkelmester

Vi får sitte fram til de stenger kl 2. 20% studentrabatt. Jeg får ferdig oversikt i dag over hvor mange vi blir og hvilken dag vi går for. De må ha matbestilling senest en uke før.

Da går vi uansett for Lille London?

Øystein
      Deltaker

Ja, la oss gå for det!

DALUM
      Deltaker

Jau. Hvis vi drar t Øystein så e det jo care kor leng vi får sitt. Da stikk vi jo og heller drikk billiger etter maten.

Supermann
      Deltaker

Gå for it!

Håvard
      Nøkkelmester

Det blir den 22.! Her er lista over de som kommer denne dagen:

1. Aleks P
      2. Are
      3. Eirik Ask
      4. Fettern med Fru
      5. Gøran kanskje med Fru
      6. Håkon H
      7. Håvard med Fru
      8. Lars Lie
      9. Lars Petter
      10. Thomas A
      11. Thomas K
      12. Toro med Fru
      13. Øystein H
      14. Åsmund

Totalt 17 stk. Da må vi få avklart hva slags mat folk vil ha. Derfor lager jeg en ny doodle med de valgene LL gir oss. Sjekk ut og sjekk av asap! Selv kjører jeg en sylfrekk kalkunbryst faktisk. Blir nok ribbe og pinnekjøtt ellers i jula 🙂 Dessuten blir det mer penger igjen til øl!

KLIKK HER!!! HER KLIKK HER!!!

Hans
      Deltaker

Jeg vil også være med!

Supermann
      Deltaker

Æ vil ha dessert og! Så d bli mindre penga t øl :p

Håvard
      Nøkkelmester

Du er selvfølgelig velkommen Hans! Beklager, trodde du ikke skulle være med. My bad!

arne martin
      Deltaker

Å jul med din glede ! Har fiksa det sånn at æ kan bli med på middagen, men må skli heimat før det blir alvorlig seint!

Håvard
      Nøkkelmester

Konge!

Eirik
      Deltaker

Herlig! Da er det vel sånn at man bare sier eksakt hva man vil ha?

Eirik
      Deltaker

Jeg prøver en vegetar denne gangen.

Eirik
      Deltaker

KØDDA!:D

Supermann
      Deltaker

Haha, håpe du spare non morsomheter t julebordet også! 😉

Øystein
      Deltaker

Det skulle tatt seg ut! Da hadde du nok mistet statusen som alfahann på Kampbart, Eirik!

DALUM
      Deltaker

Jeg kommer fruløs.

Håvard
      Nøkkelmester

1. Hans
      2. Are
      3. Eirik Ask
      4. Fettern med Fru
      5. Gøran
      6. Håkon H
      7. Håvard med Fru
      8. Lars Lie
      9. Lars Petter
      10. Thomas A
      11. Thomas K
      12. Toro med Fru
      13. Øystein H
      14. Åsmund
      15. Arne Martin
      16. Thomas N

Kommer innom:
      1. Aleks P
      2. Markus

Ser 38 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.