Kalender 2008

Hjem Forum Viss vass og anna vås Kalender 2008

• Emnet er tomt.
Ser 6 svar tråder
  • Forfatter
      Øystein
      Deltaker

Absolutt! Skikkelig inspirerende å ha noe sånt hengende på veggen. Kanskje blir det en «voksenkalender» denne gangen?

Vegar
      Deltaker

Jah.. nå har jeg jo slettet alle malene fra i fjor da, men.. det går! Tror isåfall vi skal begynne med selve kalenderbiten, siden det erfaringsmessig tar litt tid (og er dødsrepetitivt!) 🙂

Folk er lystne på mer?

Håvard
      Nøkkelmester

Sett i lys av fjorårets superentusiastiske tilbakemelding kan vi nok forvente at det kun er jeg og deg som poster her, Vegar…

Breillo
      Deltaker

Synes herr komitébart her stryker alle litt vel mye under en kam her no! Det er ingen tvil om at kalenderen ifjor aldri kunne ha blitt like bra foruten deres innsats, men å si at den ikke ble satt pris på er kanskje litt i overkant… Og med litt bedre økonomistyring så skal vi unngå fjorårets «låne av foreldrene til Håvard»-fadese! Jeg er kjempepositiv til en ny kalender og håper dere orker å påta dere det også i år 🙂

Eirik
      Deltaker

jeg er enig med lars petter og samtidig veldig gira på kampbartkalender 2008=)

Håvard
      Nøkkelmester

Er det interesse for kaender også neste år? I så fall må vi begynne allerede nå, syns jeg. Ble litt for mye stress i fjor… Kanskje vi får forhandlet frem en bedre pris enn i fjor også.

Supermann
      Deltaker

Enig me alle utenom Håvard 😛 neida, syns d hadd vært knaill me ny kampbart-kalender æ!

Ser 6 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.