Kampbartkalender 2009

Hjem Forum Franchaise Kampbartkalender 2009

• Emnet er tomt.
Ser 39 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Bør snart påbegynnes 🙂 Derfor:

Dersom du ville identifisere deg med én person/gjenstand/dyr/etc, HVA ville det vært? Post svar her eller send en mail til [email protected].

Det er også fint om folk sier ifra når de kan bli tatt bilde av. For meg passer det veldig godt mellom kl 9 og 14 hele denne uken.

Breillo
      Deltaker

Er det mulig å komme med ønsker for måned også i år? ♥August♥ Rekke tunge

Må tenke litt mer på hva jeg identifiserer meg med…. kanskje en kneprotese? Flau

Supermann
      Deltaker

Oh, fritt for desember! Spare d beste t slutt vtuBlunke Må tenk litt på ka æ ska identifiser mæ me æ og.. Har du ikke noen kule eksempel på ka man kan velg da Håvard?

Håvard
      Nøkkelmester

Alf –> bulldoser

Håkon –> Don Juan

😉

Supermann
      Deltaker

Aha, okay her e mitt forslag t bilde! Mæ i mafiadress, pilotbrilla og eventuelt non andre ting som en mafiadude typisk bør ha, og dragen i militær og AG som står ved sida av å passe på mæ! Litt blanding av mafia og en sånn paramilitær general som drept sivile nede i Bosnia.. w00t u think?Cool

Håvard
      Nøkkelmester

Hehe, bra forslag, men kræsjer litt med ideen jeg og vegar har.. uten å røpe for mye så er det kun hodet som skal brukes… men forslaget er notert!

Her er en oversikt over hvem som skal være med i årets kalender:

Alex

Alf

Arne Martin

Eirik Ask

Fettern

Lars Petter

Håkon

Håvard

Rune

Vegar

Øystein

Åsmund

Eirik
      Deltaker

høres ut som vi har noe godt i vente! jeg tar gjerne september…

Alex
      Deltaker

Jeg jobber hele uka fra 12-tia til 17-ish utenom fredag, da er jeg på fra 8.30 til 16.30.

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg liker at kun tre har svart iløpet av dagen, og av de er det ingen som har klart å svare på alle spørsmålene jeg stilte 😛

Øystein
      Deltaker

Ohoy! Forsetter gjerne tradisjonen med å sette standarden, altså være avbildet i januar måned. Når det gjelder aktuelle gjenstander er barteballen allerede oppbrukt for min del. Jeg er derimot glad i dyr, og stiller opp på bilde med et hvilket som helst dyr du kan skaffe til veie! 🙂

Når det gjelder tidspunkt passer det bra torsdag og fredag denne uka, sikkert i helga også.

Supermann
      Deltaker

Okay, gjør et nytt forsøk æ da:P æ e ledig klokka 9 hver dag i uka, bare gi beskjed hvilken dag d bli:) Angående personlig ting så kunne æ jo tatt supermann, siden d e jo bartenavnet mitt:) Om du tror d kan pass t konseptet?

Breillo
      Deltaker

Æ foreslår en Tommy Gun som DonH's personlige ting Rekke tunge

Supermann
      Deltaker

Hadd itj vært så dumt d heller neiCool Du får si fra ka du syns passe best Håvard, og hvilken dag du vil ta bilde av mæ. Må ta d så tidli som mulig på dagen, men e ledig hele uka

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg skal kjøpe meg kamera og planlegge uka i morra. (Og begynne ringerunden….)

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg har nå ringt de fleste på lista, og de jeg ikke har fått tak i ringer jeg på nytt og på nytt.

Fint om alle kan tenke en ekstra gang på hvor mange kalendere de vil ha, og om det finnes noen man kan spørre om de vil kjøpe. Jo større opplag, jo billigere blir det per pers.

Ringte Øien og indergaard, og med mitt foreløpige estimat på ca 20 kalendere blir det 150 per stk.

Breillo
      Deltaker

Har du hørt med de vi benyttet til årets kalender da? De var jo billigere enn Ø&I….

Jeg vil ha 2 kalendere! (og bare ring meg på nytt, får jo bare opptatt til deg jeg)

Supermann
      Deltaker

Æ ska ha 1 kalender og pappa ska ha 2

Håvard
      Nøkkelmester

Hva driver Arne M med for tia? Ingen aktivitet her inne, og har prøvd å ringe han en del ganger uten å få svar de siste dagene.

arne martin
      Deltaker

titt titt!

I dag er telefonen min banan! og det har den vært innimellomm før også, så du har sikkert ikke kommet helt igjennom til megl…

jeg er klar for å bli tatt bilde av jeg, men vet ikke helt om jeg har skjønt konseptet helt… Skal jeg være en person, et dyr eller en ting?

PS! det må skje før torsdag, for da er jeg i varme deilige Mexico, og kommer ikke tilbake før 14. januar 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Hva jobber du med egentlig? Konseptet er litt endret. Mulig å ta bilde av deg på jobben din (Eller mens du gjør noe som du til vanlig gjør på jobben) i helga?

Eirik
      Deltaker

kun 1 kalender til meg

Håvard
      Nøkkelmester

Da er det klart, det BLIR kampbartkalender i år! Prisen vil bli 150 per stk, og den vil være ferdig til levering den 22. desember.

Det er også klart for betaling av kalenderen. Det skjer utelukkende på denne måten:

Betal 150 kr eller så mye du mener en kalender er verd (Alt overskudd går til kampbartkassen) via nettbank til konto 9713 20 57390 og merk betalingen med kalender09 og ditt navn. BETAL ASAP!

Følgende har sagt de skal ha kalender. Antall bestilte kalendere i parantes. Dersom antallet ikke stemmer må du si fra fort som fjert.

Alex (1)

Alf (1)

Arne Martin (2)

Eirik (1)

Fettern (1)

Gøran (1)

Håkon (1)

Håvard (3)

Jobbkompis av Håkon (1)

Kampbarts julegave til Sverre Brandhaug (1)

Lars Petter (2)

Markus (1)

Mamman og pappan til gud (1)

Rune (3)

Thomas Aune (1)

Thomas Nilsen (1)

Tor (2)

Vegar (3)

Øystein (1)

Åsmund (1)

Totalt: 27. Dette tror jeg faktisk er opplagsrekord 🙂

PS: Betal ASAP!

Håvard
      Nøkkelmester

Da er det klart, det BLIR kampbartkalender i år! Prisen vil bli 150 per stk, og den vil være ferdig til levering den 22. desember.

Det er også klart for betaling av kalenderen. Det skjer utelukkende på denne måten:

Betal 150 kr eller så mye du mener en kalender er verd (Alt overskudd går til kampbartkassen) via nettbank til konto 9713 20 57390 og merk betalingen med kalender09 og ditt navn. BETAL ASAP!

Følgende har sagt de skal ha kalender. Antall bestilte kalendere i parantes. Dersom antallet ikke stemmer må du si fra fort som fjert.

Alex (1)

Alf (1)

Arne Martin (2)

Eirik (1)

Fettern (1)

Gøran (1)

Håkon (1)

Håvard (3)

Jobbkompis av Håkon (1)

Kampbarts julegave til Sverre Brandhaug (1)

Lars Petter (2)

Markus (1)

Mamman og pappan til gud (1)

Rune (3)

Thomas Aune (1)

Thomas Nilsen (1)

Tor (2)

Vegar (3)

Øystein (1)

Åsmund (1)

Totalt: 27. Dette tror jeg faktisk er opplagsrekord 🙂

PS: Betal ASAP!

Øystein
      Deltaker

Kjapt og fint levert! Skal gjøre som du oppfordrer til; betale ASAP. Tipper Kong Sverre blir glad for å finne denne under treet!

Breillo
      Deltaker

Knaillbra at den blir ferdig før jul! æ og brodern betale idag;)

Eirik
      Deltaker

jepp, penger rett rundt hjørnet

Breillo
      Deltaker

Følgende har betalt: (antall kalendere)

Fettern (1)

Alex (1)

Mentalf (1)

Markus Ree (1)

Bonzo (1)

Håvard (4)

Thomas Nilsen (1)

Tor (2)

Arne M (2)

Breillo (2)

Eirik
      Deltaker

betalt

Vegar
      Deltaker

paid in full!

Håvard
      Nøkkelmester

Grunnet sykdom på jobben må jeg jobbe kveld i dag. Av den grunn får jeg ikke kjørt ut kalendere i dag. Dersom du må ha kalenderen før julaften, send meg en melding. Hvis jeg ikke får melding av deg får du den i romjula en gang.

Håvard
      Nøkkelmester

Julen er en tid for gode nyheter, og gode nyheter skal du jaggu få.

Da jeg var innom Øien og Indergaard for å trykke kalendere viste det seg at en kjenning av meg jobber der. Siden jeg er så snill fikk jeg ekstra rabatt, noe som vil si at vi får 30 kalendere til en stk-pris på 100 kr!

Dette er to kalendere mer enn det som er bestilt og en stk-pris på 50 kroner mindre enn antatt. Dette vil si at dersom vi finner to kjøpere til har kampbart tjent 1400 kroner! (En kalender går til vår høye beskytter, dette dekkes av klubbkassen)

Dersom det er noen der ute som nå er sure og vil ha tilbake 50 kroner, bes disse henvende seg til kasserer aka oppmainn. Det er vel i så fall Vegar, Rune og meg selv som burde klage først…

Når det gjelder leveringsdato er denne satt til romjulish, dersom ikke noen altså har en spesiell dag de vil ha den.

Jeg begynner å bli god til å skrive lange poster.

Breillo
      Deltaker

Her gir vi ikke ved dørene, så ingen må ha for høye forhåpninger til oppmainn'ens generøsitet Rekke tunge

Øystein
      Deltaker

Bare flott om vi får litt ekstra i klubbkassa! Jeg kommer ikke til å kreve tilbake mine 50 i hvert fall. Kanskje de kan gå til en ny barteball eller lignende?

Håvard
      Nøkkelmester

Det er en major feil i kalenderen jeg føler jeg må opplyse om. Det står juni også på juli… Ber alle ta en sprittusj å tegne over så det blir riktig og jeg ikke får skylda for misforståelser….

Forbanna irriterende ass

Håvard
      Nøkkelmester

Enda en feil er oppdaget. Markus står oppført som 19-åring i kalenderen. Dette stemmer selvfølgelig ikke, da Markus ikke enda er fylt 18 en gang.

Jeg har mistet litt oversikten over hvem som har fått utlevert kalender, så dersom noen føler de mangler, si ifra.

Mentalf
      Deltaker

t info for neste års kalender så har æ bursdag den 28. feb og ikke 25. feb Blunke

Håvard
      Nøkkelmester

Huffda. Men da kan det jo hende at du får gratulasjoner to dager dette året, det er vel ikke så dumt. 🙂

arne martin
      Deltaker

Hvis brodern har betalt for 2 kalendera for mæ, så e æ klar for utlevering…

E det du som har dæm Håvard?

Håvard
      Nøkkelmester

Din broder har de i sin varetekt. Det samme gjelder Fettern sin.

arne martin
      Deltaker

flottings, da ska æ få han te å rask me sæ dæm ved neste korsvei

Ser 39 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.