Kamprapportsystem
Hjem › Forum › Kunngjøringer › Kamprapportsystem
- Emnet er tomt.
-
ForfatterInnlegg
-
-
19. februar, 2008 klokken 23.59 #11960AlexDeltaker
Håvard har snakket om å fikse spillersiden, hva dette innebærer aner jeg ikke, men hvis det er planlagt å legge inn noen annen info enn det som ligger der i dag (minus den aktiv passiv greia), så hører jeg gjerne, siden sånt må inn i modelleringen.
-
19. februar, 2008 klokken 23.59 #11962arne martinDeltaker
steike dæven ta Alex. Det må æ si! her jobbes det natt og dag for Bartan, og for et glimrende resultat. Høye barta i din retning!
-
19. februar, 2008 klokken 23.59 #11965ØysteinDeltaker
Dette høres ut som det ultimate system, og et som er Kampbart verdig! Databaser er artig, med superentitetstyper og det hele!
-
19. februar, 2008 klokken 23.59 #11967HåvardNøkkelmester
Kjempebra!
Spillersiden er ikke gjort noe med siden sist. Blir ikke mye nytt på den. Oppdatert info og nye bilder, samt en liten video av hver spiller (var planen) Litt mer kontaktinfo på hver spiller blir det. Og så kan vi jo hente info fra statistikken og ha med under hver spiller.
-
19. februar, 2008 klokken 23.59 #11969AlexDeltaker
Ja, den tanken med statistikk på spillerprofilen var jeg også inne på, men med tanke på kontaktinfo per spiller, hva tenker du på?
E-post, gateadresse o.l.? Greit å vite så jeg kan legge til den infoen i databasen. Vi hadde jo en oversikt på PDF over spillere tidligere, kanskje den kan fungere som en mal for typen info som bør være med?
-
19. februar, 2008 klokken 23.59 #11973HåvardNøkkelmester
Adresse, mail, fullt navn, telefonnummer. Dersom folk vil ha det på sia. Valgfritt hva man vil ha med. Da kan man også lage en «oppsummeringsside» med kontaktinfo. Draktnummer og draktnavn bør også få en oppføring i databasen.
-
20. februar, 2008 klokken 23.59 #9820AlexDeltaker
Dette har jeg og Håvard i hvertfall tenkt på tidligere, men i mangel av kunnskap så har det bare blitt på tankestadiet.
I mangel av studiepoeng å ta så havnet jeg inn på et bestått/ikke bestått-emne hvor vi gjør akkurat dette. I hvertfall litt. 10stp i databasemodellering. Så det jeg skulle si er at jeg bruker nå eksamensoppgaven, mest sansynlig – det er ikke godkjent men jeg tror neppe noen stanser meg, i det emnet til å modellere den databasen vi trenger for å slå sammen den infoen vi samler inn i forbindelse med kamprapportene.
Målet må sies å være en database som knytter sammen «spillersiden», «terminlisten», «kamparapportene» og «statistikken». Jeg ser for meg at dette kan gjøre all manuell oppdatering av statistikk, terminliste, neste kamp, forrige kamp, siste kamprapporter overflødig.
-
20. februar, 2008 klokken 23.59 #11976BreilloDeltaker
Flott å se at et forslag fremma på «ønsker»-forumet blir realitet 😉
Synes forøvrig fødselsdag bør vær med å æ… -
20. februar, 2008 klokken 23.59 #11982AlexDeltaker
Jeg tenkte å ta utgangspunkt i dagens spillerside og der har vi jo allerede fødselsdag samt draktnr, draktnavn, tidl. klubber og beste kampbart minne.
Slår vi dette sammen med det HB foreslår så burde vi jo ha en fin remse info på hver spiller.
Synspunkt?
-
20. februar, 2008 klokken 23.59 #11984HåvardNøkkelmester
Får du til å mekke så folk kan gå inn på profilen sin og oppdatere info dersom de ønsker det? Kan gjøre jobben litt enklere for deg som oppdaterer databasene.
-
20. februar, 2008 klokken 23.59 #11985BreilloDeltaker
Oppdatering av info samt anhukning for «synlig» styrt fra brukersiden ville vært knaill ja Håvard!
-
20. februar, 2008 klokken 23.59 #11986VegarDeltaker
Draktnavn- og nummer må jo fikses via et bilde av baksiden av en kampbartdrakt med skrift på! I vote yes!
-
-
ForfatterInnlegg
- Du må være innlogget for å svare på dette emnet.