Klubben i mitt hjerte 2009

Hjem Forum Viss vass og anna vås Klubben i mitt hjerte 2009

• Emnet er tomt.
Ser 34 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Er nå i gang, men Kampbart er ikke i lista!!!!

Dette skal jeg personlig følge opp på mandag. Dersom vi blir lagt til skal vi vinne! (Eller bli nr 2 siden NTNUI alltid vinner)

Lesesalraid og lignende burde hjelpe på 😉

Alex
      Deltaker

Fryktelig irriterende!

Lurer på hvor vi går feil i kategorien bedrifts- og studentlag. Må vi ha kategorien Bartelag neste år for å bli med..?

Øystein
      Deltaker

Jeg skal være klar til å raide noen datasaler på HiST hvis vi kommer på lista, som vi absolutt burde!

Håvard
      Nøkkelmester

Svarten da. Sentralbordet til dagbladet holder åpent til kl 16… Skal gjøre det i morra.

Håvard
      Nøkkelmester

Da har jeg tatt meg inn i dagbladetsystemet og fått tak i en person som ga meg to epostadresser jeg skulle ta kontakt med. Håper på et raskt svar.

EDIT: Ja nå skal de prøve å legge oss inn i systemet dersom jeg på en måte får bekreftet at vi er et lag. Selvfølgelig bestemmer speaker.no seg for å være helt avskyelig treg akkurat nå.

Supermann
      Deltaker

Da går d an å stemme på Kampbart i klubben i mitt hjerte!! Anbefaler alle gode barter å oppsøke datarom på skole og arbeid og sende i vei 20-50 stemmer per dag!

Håvard
      Nøkkelmester

Ja se der ja! Det må ha kommet opp iløpet av dagen. Bra observert Håkon!

Eirik Ask, Hjertenæs og Fettern går løs på datasaler på gløs.

Don H og undertegnede tar Dragvoll.

Bonzo tar HIST og resten tar alle pc'er de ser!

Dette skal vi vinne!

Link til stemmeside (Håper den funker, hvis ikke er det bare å søke på kampbart) Link

Supermann
      Deltaker

Foreslår også at de som har facebook etc. legger ut linken slik at bekjente og mindre bekjente i hopetall kan gå inn og stemme på kampbart :p

De som spiller WoW bør også kunne spre det glade budskap til guildies etc. som er hyppige nettbrukere 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Her kan du se hvordan det gikk i 2007.

Vi kom på 8. med 162 stemmer… Dette burde vi klare å toppe ganske lett.

EDIT: Man kan også i år stemme en gang per dag 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Regner med alle stemmer som gale? 🙂 Jeg har en facebookgruppe jeg spammer jevnlig.

Eirik
      Deltaker

hvor lenge er stemmingen åpen? til uka blir det raiding av lesesaler!

Håvard
      Nøkkelmester

kl 12. 20. november er det ferdig.

Eirik
      Deltaker

la igjen ca 50 stemmer på gløs i dag;)

kanskje noen får til hovedbiblioteket?

Og tor robin kunne vel kanskje stemme på gunnerus?

Breillo
      Deltaker

Arti lesning her, æ stemme på 2-3 PC'a på jobb hver dag. Et minimalt bidrag ift. hva enkelte klare å få te på datasalan på ntnu/hist selvsagt… vært artig om vi fikk te topp 3 =)

Eirik
      Deltaker

Alle monner drar! Men det er viktig at vi får ut stemmepotensialet nå i innspurten. 25000 kr til 1. plass og 10000 kr til 2. plass! Dersom alle bidrar med det de kan de siste dagene så er ingenting umulig! (og jeg bruker over 1 time pr dag på datasalene;)

arne martin
      Deltaker

mektig imponert Eirik, har ikke så mye mer potensial en brodern, men prøver å få klemt inn en 3-4 pc'r hver dag

Øystein
      Deltaker

Noen som vet når resultatene blir klare? Takk for innsatsten til alle som har gjennomført stemme-raids 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

http://www.dagbladet.no/2009/11/21/sport/fotball/klubben_i_mitt_hjerte/9141201/

Klasse 5: Student- og bedriftslag er ikke publisert :S

Supermann
      Deltaker

Ser at d e lagt ut resultatan fra alle andre enn vår klasse 🙁 litt rart..

Eirik
      Deltaker

ingen resultater enda? hvor kan man sjekke det?

Supermann
      Deltaker

Fortsatt ikke kommet nokka.. Kan itj du send på mail på dm du snakke med for å få kampbart med på lista håvard? Hils og si at d va ganske stusselig at dm ikke klart å legg ut resultatan for alle klassan…

Håvard
      Nøkkelmester

Har sendt mail allerede men ikke fått svar…

Eirik
      Deltaker

NTNUI har lagt ut bilde fra papirutgaven hvor lista over bedrift og studentidrettslagan va med. Har en følelse av at kampbart har blitt snytt. Tippe at vi hadd blitt greit slått av NTNUI og Realkameratene som har over 2000 stemma hver, men vi e ikke en gang blant topp 15. 15. plassen har fått 38 stemma. Ganske sikker på at æ stemt mer enn 38 ganga alein. Kan det tenkes at siden Kampbart ikke va på lista i starten så har vi ikke blitt med i resultatan heller?

http://www.ntnui.no/Files/634&…..230068.JPG

Håvard
      Nøkkelmester

WTF! Nå ble jeg forbanna.

Supermann
      Deltaker

FU DB!

Eirik
      Deltaker

lukter jeg boikott?

Supermann
      Deltaker

Så absolutt! For non bainna grisa!

Øystein
      Deltaker

Tipper faktisk vi er oppe på femteplass her, med den stemmeinnsatsen folk har gjort ligger vi nok godt over 185 stemmer. Skuffende av feministblekka Dagbladet! 🙁

Håvard
      Nøkkelmester

Sendte en krass mail til diverse folk i dagbladet-redaksjonen. Fikk svar at den var videre sendt til riktig person. Vet ikke hva det betyr.

Supermann
      Deltaker

Tror det betyr at dem sletta mailen :p

Eirik
      Deltaker

Arg! Mange timers arbeid i dass! Har faktisk boikottet dagbladet og VG i 2 år (både nett og papirutgave), og det blir ingen endring på det!

Eirik
      Deltaker

Fortsett å send dem krasse mailer Håvard så de blir nødt til å svare for seg! Ikke la dem slippe billig unna!

Håvard
      Nøkkelmester

Dette er hva som stod i siste mail fra dagbladet:

«Det ser ut til at det var en liten feil som hadde snekt seg inn her, ja. På grunn av manuell innlegging av dere som lag i avstemningen kom dere dessverre ikke på trykk.

Dette fordi dere rett og slett ikke lå i NIFs lister over lag og foreninger.

Håper dere har tatt kontakt også med NIF, «Klubben i mitt hjerte» baseres på lister derfra.

Men «trykk-feilen» lå hos oss, og den beklager vi, og må innrømme at dere har helt rett!

Fullstendige lister over alle student- og bedriftslag finnes her:

god jul og godt nytt år!

Ola Strømman

programmerer

db medialab»

Dette var artig!
      Øystein
      Deltaker

Femteplass ja, var det jeg trodde! Fint at klagingen førte fram til slutt. The system works! 🙂

Eirik
      Deltaker

En lykkelig slutt, 5 plass er jo bra! Godt jobba Håvard!

Ser 34 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.