Litt forskjellig

Hjem Forum Viss vass og anna vås Litt forskjellig

• Emnet er tomt.
Ser 11 svar tråder
  • Forfatter
      Eirik
      Deltaker

Jeg har siste eksamen 2 juni og flytter tilbake til Trondheim denne datoen; rekker dermed jubileet! Dessuten gleder jeg meg syyykt til å få trent igjen! (merket det var lenge sia sist på trening i nidarøh. før påske:P)

Er forresten i byem 30 apr-5 mai. Noen treninger/kamper da?

Breillo
      Deltaker

gode nyheter mht. jubileet! Har ikke fått terminlista enda så vet ikke om det er kamper da…

Mentalf
      Deltaker

Bedriftidrettskretsen får egne kunstgressbana!

Endelig begynner de tre fotballbanene på Eberg å ta form. Grunnarbeidet er unnagjort og lysmaster er på plass. Prosjektet som er beregnet å koste ca 5,6 millioner kroner beregnes å være ferdig iløpet av forsommeren 09. Selve kunstgressmatten vil legges på så snart dette er forsvalig i forhold til grunnforholdene. Vi planlegger at hele høstsesongen skal avvikles på Eberg.

-bare t info-

Breillo
      Deltaker

kjekt å vit!

Øystein
      Deltaker

Dette høres knall ut! Et teknisk lag som Kampbart vil helt klart profitere på et jevnt og godt underlag, noe vi ikke alltid har vært bortskjemte med. 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Eirik Ask said:

Jeg har siste eksamen 2 juni og flytter tilbake til Trondheim denne datoen; rekker dermed jubileet! Dessuten gleder jeg meg syyykt til å få trent igjen! (merket det var lenge sia sist på trening i nidarøh. før påske:P)

Er forresten i byem 30 apr-5 mai. Noen treninger/kamper da?

Regner med dette gjelder Eirik Hjertenæs? 😛

Supermann
      Deltaker

Høres bra ut me mye spill på kunstgress jah. Og t Håvard, så tror æ dn øverste posten fra Eirik Ask stamme fra i fjor vår, nærmere bestemt 16.37 27. mars 2008, da han studerte i Bergen mn gleda sæ t å kom hjem t sommerferien for å spill og feste for kampbart;-) 

Supermann
      Deltaker

Høres bra ut me mye spill på kunstgress jah. Og t Håvard, så tror æ dn øverste posten fra Eirik Ask stamme fra i fjor vår, nærmere bestemt 16.37 27. mars 2008, da han studerte i Bergen mn gleda sæ t å kom hjem t sommerferien for å spill og feste for kampbart;-) 

Håvard
      Nøkkelmester

ja jøss. Mentalf som liker å resirkulere gamle topics 🙂

Breillo
      Deltaker

Fornuftig tanke det Mentalf! Ryddig.

Eirik
      Deltaker

Er det mulig å legge inn en link til tabellen på forsida, f.eks under «neste kamp»? Er så tungvindt å søke seg fram på n3sport hver gang…

Håvard
      Nøkkelmester

ligger nå link til tabellen øverst på 2009-siden.

EDIT: Jeeezez igjen sliter jeg med at html-kode føkker seg. (Trykker på html just for the record)

Ser 11 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.