Logo for overtrekksdrakter

Hjem Forum Drakter Logo for overtrekksdrakter

• Emnet er tomt.
Ser 27 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Vegar er lam.

Øystein
      Deltaker

Det synes ikke jeg. Genial ridderlogo!

Breillo
      Deltaker

Det her har du et talent for Vegar!
      Synes den alminnelige va best, men synes kanskje skjoldet vårt bør ha riktig antall stripa ❗

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg ga Vegar en negativ kommentar som han ville han, men det er visst ikke nok for han. *hrmpf* Stilig greie ja, og siden vi ikke har noen andre forslag enda må jeg vel stemme på den.

Alex
      Deltaker

Hvis noen trenger logoen, så kan jeg legge ut ai filen eller eps..

Vegar
      Deltaker

Aww. Unnskyld Håvard, den umåtelig frekke kommentaren din brakte barndomstraumene mine tilbake.. Fornøyd? 🙂

Vegar
      Deltaker
      Håvard
      Nøkkelmester

Den var iallefall enkel nok. Men ny font i forhold til logo?

Vegar
      Deltaker

Hva mener du? Du synes jeg skal prøve med en annen font?

Øystein
      Deltaker

Fonten så da grei ut den. Hadde vært grümt med ny treningsdrakt til seriestart, så løp og bestill!

Vegar
      Deltaker

Hastverk er lastverk, Øystein! 🙂

Vegar
      Deltaker

Vet ikke om ryggen på de framtidig valgte treningsdraktene er røde eller svarte, kom jeg til å tenke på.. her er en (ganske raff, om jeg må si det selv) versjon som passer på svart bakgrunn:

http://i124.photobucket.com/albums/p18/caesuran/logoforslag2.jpg

Håvard
      Nøkkelmester

Må meddele at med mindre de blir veldig billige så må jeg si nei takk til treningsdress… Var dritsulten på burger på statoil nardo og forvillet meg inn i en liten fartskontroll… 7800 freshe kong haralder på tur.

Vegar
      Deltaker

Vet du hva Håvard.. Jeg synes synd på deg.. jeg skal sponse halve treningsdressen din. Helt seriøst.

Men da har du å ta imot utkast og mekke, din sopp!

Håvard
      Nøkkelmester

Skal jeg mekke? Mekke hva?

Breillo
      Deltaker

Aiaiai… 7800,- Det va ei bot som svei! Om æ tør spør, kor sulten(km/t) va du på burger?

Håvard
      Nøkkelmester

ca 111 i 80-sone 😀 Grensa for makulering går på 116. Med dette føyer jeg meg inn i rekken av folk i Kampbart som har blitt tatt i 111 i 80-sonen. Rekka er nå på to mann.

Breillo
      Deltaker

gratulasjoner til dere to som nå utgjør den ikke fullt så celebre klubben «penger ut av vinduet» 😛

Øystein
      Deltaker

Hvem er den andre råkjøreren i Kampbart?

Vegar
      Deltaker

Jeg tipper Åsmund eller Gøran. Garantert.

Håvard
      Nøkkelmester

*døpe denne topicen mysterie-topicen*

arne martin
      Deltaker

kampbartmysteriet

Vegar
      Deltaker

Meh. Håvard, du er medlem av den vakre komiteen som gjør alt arbeidet.. gjør ting ift overtrekksdrakter og logo og tull. NOW!

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg har faktisk vært veldig opptatt de siste to ukene! Kan ta det til neste uke. Jeg er «syk» på mandag-onsdag 🙂

Vegar
      Deltaker

I ansvarlighetens ånd prøver jeg nå å revitalisere denne veldig gode tanken.. Jeg vet at flere av dere sitter med gode idéer til design, så kom med dem!

Selv har jeg faktisk klart å lage et forslag! Noe pompøst kanskje, men det får gå. Denne ganske alminnelige versjonen og denne litt freshere 3d-versjonen.

Kom med innspill, egne design eller bare noen sårende kommentarer, så blir det litt fart på sakene! 🙂

Vegar
      Deltaker
      Håvard
      Nøkkelmester

bra insj, men syns fortsatt ikke det er helt rett :/ Skal ikke si noe siden jeg ikke har fått gjort en dritt selv. Grunnen til at p og b ikke henger sammen er pga p’en?

Vegar
      Deltaker

nei, pga B’en.. men det er lett å fikse da. kan også lage tilsvarende bue fra K for å skape litt helhet

Ser 27 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.