Nidaros cageball

Hjem Forum Cageball Nidaros cageball

• Emnet er tomt.
Ser 6 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Nidaros cageball er et nyoppstartet tilbud på lade med Harald Martin Brattbakk som en av eierne. Jeg har sendt inn en uforpliktende søknad om langtidsleie for å finne ut hva det vil koste. Dersom vi finner en sponsor får vi trene gratis. Håkon, du er vel med i dugnadskomiteen? 😛

Øystein
      Deltaker

«Alle medlemmer er med i denne komiteen, som styres med hard bart av en komiteeleder»

Sakset fra vedtektene. Var det Håkon som ble utpekt som leder? Husker jeg ble valgt inn i et eller annet mens jeg var på do, men har glemt hva! 🙂

Aasmund
      Deltaker

Hadd vært genialt å få te nå sånt

Håvard
      Nøkkelmester

Dersom vi slår til nå vil det koste ca 20000 for trening ut 2011… De har et års binding. Vi er vel mest interessert i å leie i vinterhalvåret, så jeg sender mail til Harald Martin og hører om mulighetene for det. Hvilke tidspunkt er mest interessant? Skal også spørre vår høye beskytter om hans firma vil sponse oss 🙂

Fettern
      Deltaker

En gang på kvelden i midtuka hadde vært knall! Hvor mye treningstid er det snakk om egentlig? hvor mange kan vi max være?

Supermann
      Deltaker

Husker bestemt at det faktisk var du som ble valgt som leder av dugnadskomiteen ja Øystein! Hadd vært interessant å høre mer om tilbudet ihvertfall 🙂

Eirik
      Deltaker

jeg og synes en kveld i midtuka høres fint ut:) hadde vært flott om det hadde blitt en ordnings med trening i vinter!

Ser 6 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.