Norgesautomaten indoor cup

Hjem Forum Innetrening/futsal Norgesautomaten indoor cup

• Emnet er tomt.
Ser 10 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Hvordan stiller vi oss til å delta på noen av disse turneringene iløpet av høst/vinter? Koster 150 kr per pers per turnering.

Neste turneringer er:
      14.-16. oktober
      4.-6. november
      25.-27. november
      9.-11. desember

Øystein
      Deltaker

Kan absolutt være interessant med en slik turnering, selv om det medfører kjøp av nye innesko for min del!

Aasmund
      Deltaker

Æ e lætt me! på alt.

Supermann
      Deltaker

Stiller meg et sted mellom godt lunken og ganske kald :p Har det ganske hektisk med skole og barn, så har nedprioriterer fotballen litt..

Jon-Ivar
      Deltaker

Kan vel være så ærlig å si at cageballcup ikke frister så særlig, så jeg sier neitakk!

DALUM
      Deltaker

Har det ganske hektisk med skole og barn, så e lett med! (Må bli bra i lyska da, den første kjem for tidlig)

Eirik
      Deltaker
      Håvard
      Nøkkelmester

Godt sagt Eirik.

Øystein
      Deltaker

I siste øyeblikk kom Eirik på den gamle regelen; «hvis du ikke har noe pent å si, hold munn». Tipper innlegget inneholdt krass kritikk av Kampbarts treningsmetoder eller noe i den duren!

AlexK
      Deltaker

e med æ.

Eirik
      Deltaker

Hehe. Skrev «jeg er med» på indoorcup 4-6 november, men regner med midtnorsk i indoor som går samtidig er mer aktuell å bli med på (mer prestisje og billigere?) så skrev «jeg er med» på den i stedet. Men jeg er med på begge! 😀

Ser 10 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.