Ny drakt og bag!

Hjem Forum Franchaise Ny drakt og bag!

• Emnet er tomt.
Ser 5 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Wooi! Da er de endelig ferdige! De nye draktene ser meget bra ut. De er litt anderledes enn de gamle. Det er lagt til en hvit kan på kragen, på ryggen er det sorte partiet med «pusting» fjernet og på ryggtavla er stripene erstattet av et helt rødt parti. Eirik har allerede testet drakten og den er supersexy (Dette tror jeg vil gjelde uavhengig av personen som har den på)

Når det gjelder bagen (Ikke så mange som bestilte den) er det en liten downer. Kanskje. Nike var visstnok helt raka for røde bager, så de kom i sort. Med rødt trykk på syns jeg likevel de er grisekule. Vi fikk 100 kroner avslag per bag pga fargen.

Drakta koster 450 inkl emblem og bagen koster 300. Pengene bes betales inn til kampbartkontoen ASAP da jeg har lagt ut fra egen kasse.

Disse har bestilt:

Alex

Eirik Ask (m Bag)

Eirik H

Fettern

Hallvard

Håkon (Kun bag)

Håvard (m Bag)

Jon-Ivar

Kristian

Lars Lie

Breillo (Kun bag)

Thomas K (m Bag)

Tor (Kun bag)

Øystein

Åsmund

Øystein
      Deltaker

Betaler for drakten min straks! Synes den var fin med det røde partiet bak og striper helt ned på ryggen. Litt forandring fryder, men er glad for at vi valgte å beholde stripene fremfor den den todelte varianten. Prisen ble jo en del høyere enn det som var anslått, men det får vi tåle når den gamle drakta har holdt i seks år 🙂

Eirik
      Deltaker

Da har jeg betalt. Synes faktisk det var ganske stilig med sort bag, da vi har så mye rødt ellers!

ScratTBD
      Deltaker

betalt. Glede mæ t å se drakta!

Jon-Ivar
      Deltaker

Gleder meg STORT! Imponerende hastighet på Nor-contact!

Breillo
      Deltaker

Veldig fornøyd med bag'en! Blir stas å stille med den på kamp og trening =)

Ser 5 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.