Offesielle farger på shorts og stømper.

Hjem Forum Franchaise Offesielle farger på shorts og stømper.

• Emnet er tomt.
Ser 5 svar tråder
  • Forfatter
      Eirik
      Deltaker

Nå som vi har fått nye drakter er det kanskje noen som også vil investere i ny shorts og strømper. I den anledning hadde det vært greit å bestemme hva som er de offesielle fargene, slik at alle som kjøper nytt kjøper i samme farger så alle på sikt får likt!

Tradisjonelt har jo shorten vært svart, og det er vel ingen grunn til å forandre på det da svart shorts er praktisk og noe de fleste har. Strømpene er derimot litt mer ymse. Folk har hatt både hvitt, rødt og svart. Hvis shorten skal være svart synes jeg personlig det er stiligst med rødt eller hvitt på strømpene.

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg har alltid kjørt svart, men er med på rødt. Tror det blir kult. Svart shorts er også riktig i mine øyne.

Breillo
      Deltaker

Dette ble avklart på treningslerien 2008: Shorts og sokker skal være svarte, men vi spiller med de sokkene vi har.

Se punkt 12.5 i referat.

Øystein
      Deltaker

Da er det enkelt; alle som har svarte sokker stiller med disse! Jeg skal imidlertid gå til anskaffelse av et nytt par. Har hatt de gamle siden 2004, og de begynner å bli temmelig tynnslitte!

Håvard
      Nøkkelmester

Jasådæven var det allerede statuert i vedtektene 🙂

Eirik
      Deltaker

Breillo har oversikten;) Da blir det men in black!

Ser 5 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.