Oppdatez

Hjem Forum Kunngjøringer Oppdatez

• Emnet er tomt.
Ser 34 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Fra moderatorhold opplyses det om at selv om det ikke ser sånn ut er siden kraftig oppdatert. Alex har flyttet og fått internett og gjør det han kan best, å gjøre hjemmesiden perfekt 🙂

Alex
      Deltaker

Det stemmer! Eneste som ikke er up-to-date per nå er versjonen av forumet. Designmessig så er det ikke gjort noe nytt enda, men det ligger en ny versjon halvklar, og jeg har fått nett, noe som antagelig hjelper på den saken.

Øystein
      Deltaker

Godt å høre at det jobbes kontinuerlig med å forbedre vår allerede stilfulle hjemmeside! Er det lov å håpe på at Kampbart-historien og en oppdatert spillerside legges ut nå som vevmester er tilbake på verdensveven? 🙂

Alex
      Deltaker

Historien ligger ute under Klubbinfo og Historie i høyremargen. Spillersiden kommer så fort jeg har tid til å prioritere det. Det rotete sidesystemet skal fikses etterhvert slik at det blir enklere å finne fram på siden!

Breillo
      Deltaker

Flotte greier! Bra jobba både med siden og med historienGlad

(håper på «drop-down» menyer på toppen igjen)

Alex
      Deltaker

I det siste har det blitt gjort en del mindre synlige endringer på siden. Alle systeme er nå oppdatert til nyeste versjon, noe som er bra, og sist ute var nå forumet.

Av de mer synlige endringene er en del omstrukturering på sidene og endelig har vi fått permalinker til å fungere. Permalinkene gjør at du nå ikke vil se fullt så kryptiske adresser oppe i adressefeltet på nettleseren din.

Alex
      Deltaker

Da er spillersiden tilbake i all sin prakt!

Øystein
      Deltaker

Herlig spillerside, med flotte nye bilder! Flere løsbarter her jeg nesten hadde glemt 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Bra jobba Alex! Ser at strukturen på sia er kraftig forbedret også 🙂

NB: Bildegalleriet kommer ikke opp (til meg iallfall)

Breillo
      Deltaker

Flott å se spillersiden oppe igjenCool

EDIT; En liten forumsak: Ser dere smileys?

Håvard
      Nøkkelmester

jepp 🙂 😀 😛 😉

Breillo
      Deltaker

Hmm… jeg ser også dine smileys, men ikke mine! Ser kun «manglende bilde boksen» og navnet på smiley'en… Har testet dette på jobben og hjemme (ie7 og firefox/ie8)

Eirik
      Deltaker

ser jeg har rykket opp til en frekk 2. plass på «mest skrivekløe» ;P hvor har det blitt av Håvard og LP?

Breillo
      Deltaker

Ser ut til at listekuskene er ute av listen – kanskje ikke så dumt det!

PS: Dersom du virkelig lurer så kan du se antallet innlegg til listekuskene nederst på siden…

Edit: leif

Øystein
      Deltaker

Ser alle smilleys i denne tråden utenom LP sine. Pussig, kanskje du er humørsyk eller noe? 😀

Breillo
      Deltaker

Hmmm, underlige greier… Jeg ser også andres smileys, bare ikke mine egne eller de valgbare når man skriver innlegg.

Jeg skal prøve med en 4. nettleser på mobilen nå, kanskje blir det bedre der…

Breillo
      Deltaker

Skjønner svært lite her jeg nå. Nå sitter jeg på opera 9.5 på mobilen og her er det samme greia… to brukere på fire forskjellige nettlesere ser altså samtlige smileys bortsett fra de jeg skriver!

Alex
      Deltaker

En oppgradering av WordPress har dessverre brukket hele utseendet på siden. Dermed blir det en midlertidig løsning med standardutseendet til WordPress. Bær over med det til en løsning er å oppdrive!

Øystein
      Deltaker

Det får vi tåle, selv om sida ser ganske kjip ut i forhold til det vanlige bartedesignet! 🙂

Mentalf
      Deltaker

e d bare t mæ, eller går forumet veeeldi trægt?

Smileys'n slit nå jævli å

Håvard
      Nøkkelmester

Liker det nye rosa imaget Kampbart har fått! ^^

Alex
      Deltaker

Hehe! It's a trick 😉

Håvard
      Nøkkelmester

Applaus for Alex! Siden ser bedre ut enn noensinne og nye funksjoner kommer stadig til!

Alex
      Deltaker

Hadde tenkt å lage en sak på dette, men her kom Håvard meg i forveien. Applausen mottas med stor takk og glede over at Kampbart gruser motstandere uke etter uke, mens jeg har vært fraværende med sykdom. Ikke noe svinesykdom, men antakelig bare den gamle kjente varianten.

Jeg håper ting faller i smak. Det går med små steg framover, men jeg satser på at de fleste sidene skal se bra ut i løpet av noen dager. Så går vi for å få opp det enorme bildegalleriet og filmer snarest. Bare å komme med forslag her og evt. feil. Jeg har kun sjekket siden i Firefox 3 inntil videre.

Øystein
      Deltaker

Liker det nye designet, fint at det går an å knytte bilder opp mot kamprapporten nå! Har imidlertid én klage; HTML-listene mine ser ikke ut til å funke lenger. Tenker da på målstatistikken og lista over oppmøtte spillere i kamprapportene. Det som er rart er at når jeg skifter til visuell visning ser det riktig ut, sånn som det gjorde før oppdateringen. Bruker Firefox 3, men IE 8 gir også samme resultat.

Alex
      Deltaker

Det stemmer. Det er fordi det ikke er skrevet noe css for å fikse oppsettet på dem. Det er neste på listen over to-do.

Håvard
      Nøkkelmester

Nok en gang har vebbansvarlig vært ute med tastaturet og oppdatert siden! Enkelte forandinger er synlige for «vanlige» brukere, men for oss moderatorerer er det store endringer! Godt jobba der nede i Gjøvik Alex, du begynner å få teken på det nå.

Øystein
      Deltaker

Jepp, veldig kjekt med toolbar for redigering direkte fra forsiden! 🙂

Alex
      Deltaker

Takker! WordPress sitt eget grep med topplinje er en umidelbar hit hos meg. Fotogalleriet er oppe og for å bli. Det som ligger ut nå er det jeg har, så om noen andre har noe så send gjerne over til meg på e-post. Samme gjelder filmer og sanger. Jobber litt med å få det på plass også.

Håvard
      Nøkkelmester

Kult at galleriet endelig er oppe! Er det mulig å få inn en overskrift som hviser hvilket år de forskjellige undergalleriene er fra? Jeg har syyyykt mange flere bilder, så de må du få neste gang du kommer oppover.

Alex
      Deltaker

Håper det er mulig. Prøver å skjønne meg på hvordan det oppsettet funker, men regner med det er mulig altså.

Alex
      Deltaker

Nytt år, nye muligheter! Fikk litt ånden over meg og har gjort noen endringer siden Kampbart alltid er i bevegelse. Håper det faller i smak.

Hvis noen av dere bruker å sjekke siden med Safari på iPhone eller iPad så anbefaler jeg nå at dere lagrer siden som et bokmerke på «hjem-skjermen». Vi har fått et fint lite barteikon der.

Hva synes dere?

Håvard
      Nøkkelmester

Slick! All for it!

Supermann
      Deltaker

Veldig stilig 🙂 Bra jobba!

Øystein
      Deltaker

Herlig, Alex! Liker flaggeffekten i bakgrunnen og den nye fonten.

Ser 34 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.