Overtrekksdresser

Hjem Forum Drakter Overtrekksdresser

• Emnet er tomt.
Ser 175 svar tråder
  • Forfatter
      Breillo
      Deltaker

Æ har kontakta Camisa, som e dæm vi bestillt logoan fra og forhørt mæ litt om prisa, kommer tilbake med mer info så snart æ får svar!
      Ellers så koste det 399,- for det billigste alternativet på Nor-Contact, og da kommer påtrykk i tillegg! På Nor-Contact koste også en fin Nike-treningsdress fort 700,-

Breillo
      Deltaker

Da har æ hørt tebake fra Camisa angående den her saken og æ ska i et møte med dæm for å diskuter kampbart-profilering 😉
      Ska hør etter om æ får lån med mæ non treningsdressa hvis dæm har non som e kurrant, hvis ikke så ska æ ta bilda som vi legg ut her på sida! Får også mer oversikt på pris etter møtet…

Breillo
      Deltaker

Første forslag til overtrekksdress er en fra SELECT til 398,-
      Etter å ha snakket med TEGU SPORT som selger disse så kan vi få rimelig trykk hos de også! Se link for bilde:
      http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/15/tegusport/subdet11.htm

Vegar
      Deltaker

hmm.. for de av oss som er merkehorer (les: meg) har jeg også funnet alternativ under 800 kroner, som var det som ble løst bestemt på årsmøtet..

http://www.sportdirekt.no/detail.asp?k_id=&dept=10&start=&id=2807&farge=5333&str=0

til 639 kr er denne ganske søt, synes jeg..

et annet alternativ er:
      http://www.sportdirekt.no/detail.asp?k_id=&dept=10&start=&id=3480&farge=6843&str=0
      og
      http://www.sportdirekt.no/detail.asp?k_id=&dept=10&start=&id=3482&farge=6854&str=0

som til sammen blir 558 kroner.

Eirik
      Deltaker

stemmer egentlig på det første forslaget til vegar, men lars petter sin kandidat er også god!

Mentalf
      Deltaker

stemmer på Lars Petter sin. dressan e så å sei lik. om d e nike eller select gir æ ein stor faan i.. å da e d pris som avgjær for min del. 200kr billier

Øystein
      Deltaker

Selv har jeg aldri vært noen merkehore, så Select-dressen er mer enn god nok for meg. Høres ut som en god deal til 398kr

Breillo
      Deltaker

Likte den første Vegar kom med jeg… Så jeg tror kanskje jeg stemmer på den. Kjøper selvsagt om det blir den jeg postet tidligere å, men likte den nike-drakten best… saken er desverre at prisen for trykk trolig blir høyere om vi kjøper nike-drakten… (ca. 180 pr. pers. hos Camisa for 3 farga i A4)

Håvard
      Nøkkelmester

For meg er det care.

arne martin
      Deltaker

kan noen som har oversikten (les B) sette opp prisen på totalpakke ( drakt pluss trykk)

Breillo
      Deltaker

Det kan æ, men da hadd det vært til stor hjelp å vit sånn omtrentlig hvor mange som ska ha! æ kan lag et estimat med prisa for trykk hos camisa, frøya-trøya og tegu-sport…

Vegar
      Deltaker

hva med øien & indergaard, f.eks? driver ikke de med tekstiltrykk?

Breillo
      Deltaker

æ kan gjerne ta kontakt med dæm om du vil Vegar?

Vegar
      Deltaker

bare et forslag, though. men gjerne sjekk hvis du har tid! 🙂

Breillo
      Deltaker

Dette er en topic jeg gjerne vil skal leve videre, så jeg har omsider fått sendt en forespørsel til øien & indergaard! Når det gjelder valg av drakt, har vi kommet noen vei? Husker ikke om vi satte ned et utvalg på treningsleiren som skulle ta seg av dette….

Håvard
      Nøkkelmester

Ikke jeg heller, siden referatet er ikke-eksisterende… Men det var vel kanskje jeg og Vegar som skulle mekke en greie.

Eirik
      Deltaker

hadd vært tøft å fått d på plass før seriestart!

Øystein
      Deltaker

Komitéene som ble opprettet på årsmøtet har vel ikke foretatt seg all verden må det være lov å si. Kanskje fordi folk ikke husker hvilke verv de påtok seg? Får håpe det løsner når referatet kommer.

Breillo
      Deltaker

Kalenderen er vel unntaket her!

Vegar
      Deltaker

Jeg vil si det ja.. KREMT! 🙂

Breillo
      Deltaker

Fått svar fra Ø&I:
      «Hei,
      Takk for hyggelig forespørsel, det er dessverre litt usikkert om dette er noe for oss.Vår metode for trykk på stoff er basert på enkle trykk på stoff som tåler varme godt.Jeg vil gjerne at du stikker innom med ei skjorte slik at vi kan se om dette er noe for oss eller ikke.

Hilsen
      Øien & Indergaard AS Kopisenter
      V / Stian Indergaard»

Skal følge opp med de, men vi må først bestemme oss for drakt!

Eirik
      Deltaker

vi kan godt kjør på med den billigste:) eller ka vegar?:P

Vegar
      Deltaker

hehe, joa.. ift trykk er alle dressene laget av 100% polyester, så.. det burde ikke være noe problem..

selv kommer jeg nok aldri til å bruke buksa i noen av klubbsettene, men.. det er egentlig ett fett for meg hva vi velger, så lenge vi faktisk gjør det demokratisk.

logo foran og en fancy kampbart-skriftgreie bak, det vi ble enige om?

Breillo
      Deltaker

Det var mest den biten med «enkle trykk» jeg så for meg som en hindring… dessuten må vi jo få vite noe om pris før vi velger trykkeri!
      Når det gjelder valg av dress så burde vi kanskje prøve å få laget en oversikt slik at det er lettere for folk å velge

Øystein
      Deltaker

Jeg synes den billigste så helt grei ut, men det er mulig at «merkehorene» (har vi noen av dem i Kampbart?) vil protestere på dette.

Øystein
      Deltaker

Er det noe action på dette området? Jeg vil ha treningsdress!

Eirik
      Deltaker

enig med øystein. vegar, kom på banen!;)

Vegar
      Deltaker

Ja, okei.. Det ble vel til to anstendige forslag.

A
      Nike

http://www.sportdirekt.no/detail.asp?k_id=&dept=10&start=&id=2807&farge=5333&str=0
      Dette settet koster 639,- kr

B
      Select

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/15/tegusport/subdet11.htm
      Dette settet koster 398,- kr

I tillegg ligger det fire logoforslag ute:

1: http://i124.photobucket.com/albums/p18/caesuran/logoforslag1.jpg
      2: http://i124.photobucket.com/albums/p18/caesuran/logoforslag2.jpg
      3: http://i124.photobucket.com/albums/p18/caesuran/logoforslag3.jpg
      4: http://i124.photobucket.com/albums/p18/caesuran/logoforslag4.jpg

(jeg stemmer selv for nr. 4)

Stemmingen kan foregå som følger: Alle skriver inn bokstaven for valg av dress, og tall for valg av logo. Mitt valg vil dermed bli A-4.

EDIT: Photobucket er slem og vil ikke la meg uploade det fjerde logoforslaget ennå.. men det er gromt!

Mentalf
      Deltaker

Dressene er helt så å si helt like, Så der stemmer jeg for Select, altså B3

Øystein
      Deltaker

Jeg stemmer: B-3 (har ikke sett logoforslag 4)

Vegar
      Deltaker

logoforslag 4 online!

Øystein
      Deltaker

Kunstnerisk! Jeg endrer stemmen min til B-4!

Håvard
      Nøkkelmester

Jøss, nummer 4 var kul. Bare synd «Fk» er et så kort ord…

B-4 it is

arne martin
      Deltaker

usikker… trur kanskje æ havne på B-3 Like «slagordet»

Breillo
      Deltaker

Det var noe litt uryddig over 4’ern… så æ å tror æ lande på B-3!
      Får forøvrig A4 trykk for 75 kr. pr. drakt hos TEGU-Sport som selger select-drakten!

Eirik
      Deltaker

kjør på;)

Håvard
      Nøkkelmester

Virker som draktene kommer akkurat tidsnok til de kalde høsttreningene 🙂

Supermann
      Deltaker

Æ stemme ihvertfall på logo nummer 3. Vi kan gjerne kjør Nike for min del, syns dn va litt mer stili… Mn ka me å ha rød skrift på logo nummer 3? Kan d bli stili?

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg og Vegar var innom Nor Contact i dag og sjekka ut ting. Ser ut som nike-drakten er utgått og byttet i en som er litt mindre tofarget. Og så har jeg ombestemt meg og vil ha litt dyrere drakt, for stoffets skyld. Vegar kan sikker utdype besøket mer, hvis han har kommet seg etter besøket hos madammen…

Øystein
      Deltaker

Vil mindre tofarget si énfarget? Synes Select-drakten så fin ut, men jeg har tilgode å kjenne på stoffet!

Vegar
      Deltaker

Okei, here’s the deal. Stoffet i overtrekksdrakter er veldig varierende (alt fra knitrete grilldresstoff til herlig pustende softshell), og det har faktisk endel å si i forhold til hvor brukbar dressene er. Mannen på Nor-Contact virket som om han tvilte veldig på at Select-dressene var verken vanntette, vindtette eller pustende.

Det er også en stor forskjell på overtrekks- og treningsdress. Overtrekksdressene er ikke lagd for at man skal trene i dem, dermed puster de nada og blir klamme. Spørsmålet er dermed hva disse dressene er ment brukt til. Hvis de er tenkt som beskyttelse mot vind og kulde på senhøsten er det kanskje verdt å investere noen ekstra hundringser isteden for å risikere å bruke 400 kroner på en drakt som ikke fungerer i bruk.

Til sist er også prisen veldig avhengig av hvor mange og hvor sikre vi er. Hvis vi oppgir antall og størrelser til Nor-Contact, sjekker de restlagre for fjorårets modeller.. da kan det fort bli flere hundre kroner billigere per drakt.

I Nike-katalogen er det også et par av settene (Park Woven) der man kjøper jakke og bukse separat. Jeg mener kanskje at dette er den beste løsningen ift pris/kvalitet. For min del, iallefall, er det jakken som er viktig ift felles lagdrakt og kulde/vindbeskyttelse. Hadde det vært et poeng å drite i buksene (pun not intended) og heller la det være opp til hver enkelt sin smak/økonomi?

Øystein
      Deltaker

Synes det går litt tregt med stemmingen her! Høsten ser ut til å være over oss allerede, og da hadde det vært kjekt med ny treningsdress!

Eirik
      Deltaker

bestill da folkens, 1 til mæ!

Vegar
      Deltaker

Var ikke veldig mye respons på det jeg skrev, nei.. Dessuten må vi nesten ha flere interesserte for at det skal bli fart i sakene.

Og; bestille? Er vi enige om noe som helst ennå?

Breillo
      Deltaker

Vegar: er det ikke mulig å forhøre seg med Nor-Contact om en litt mere konkret rabatt på 12 (bare for å ta ett tall) treningsdresser? Hvis vi vet med sikkerhet at prisforskjellen ikke blir for stor så tror jeg nok flere vil se i retning Nike!

Vi skal vel forøvrig spille ball til ut i desember om ikke snøen setter inn, så dårlig tid har vi vel ikke riktig enda 😉

Vegar
      Deltaker

Jo, men problemet ligger i at hvis de skal se etter restlagre bør vi ha antall og størrelser først.. Ellers blir det mye jobb fånyttes for Nor-Contacts del.

Breillo
      Deltaker

Fånyttes?!? skulle vel tro at de er interessert i et salg… Og størrelsene kan vi vel skaffe?

Vegar
      Deltaker

Ja, det er de. Men hvis vi bare slenger ut et antall som de skal se etter, og så finner ut at antallet ikke stemmer likevel, så er vi sannsynligvis tilbake der vi startet.

Dessuten må jeg innrømme at jeg er litt skuffet over innsatsen og interessen (bortsett fra noen hederlige unntak, dere vet hvem dere er!). Det virker litt som om det skal være oppgaven til noen få her å ordne alle detaljene til resten, og det syns jeg blir feil. Særlig siden jeg vet at det ikke kommer til å bli spesielt verdsatt i ettertid (les: kalenderen).

Hvis ikke flere er interesserte ikke bare i å få seg en ferdig drakt, men også i å bidra litt for at det faktisk skal skje, gidder iallefall jeg ikke å styre så veldig

Dette er forøvrig ikke rettet mot deg, Lars Petter, du har stått på som få i de aller fleste ting som har med Kampbart å gjøre!

Håvard
      Nøkkelmester

Vi må altså bli enige om hvor i prisverden vi vil legge oss, og hvilken logo vi vil ha. Deretter må vi mekke en liste over alle som er interesserte i drakt, og omtrent størrelse.

Jeg betaler maks 1000 kroner (inkl trykk) og trenger vel L. I tillegg begynner jeg å lure på om vi ikke bare skal ta logoen som trykk?

Øystein
      Deltaker

Regner med at vi satser på Nike etter Nor-Contacts avsløringer om Select-dressen? Proffe folk (som meg) har jo komplett foballutstyr fra denne amerikanske giganten!

Hvis folk ikke er interessert i å stemme på logo får sjefene bare velge en!

Bare for å ha det klart; jeg skal ha drakt og den skal være large(grande)!

Eirik
      Deltaker

tar gjerne en nike, str. L. Du har alltid veldig klare meninga når d gjeld klær vegar, og æ har ikke spesielt peiling, derfor ser æ ingen grunn til å synse bare for å synse:P overlate d t ekspertan!

Supermann
      Deltaker

Stemmer på NIKE overtreksdress, str. medium med logo 3.

Breillo
      Deltaker

Det kan se ut som om det er blandede meninger/ønsker om hvilken leverandør vi skal gå for… jeg vil isåfall endre mitt tidligere standpunkt og stemme for Nike. Da vet vi iallefall hva vi får kvalitetsmessig! En drakt vi skal ha i mange år kan det da neppe være fordelaktig å spare 100 kanskje 200 kroner på hvis vi er usikre på kvaliteten?

Mentalf
      Deltaker

ok, Nike her å, å så den logon som æ stemt på tidliger

Øystein
      Deltaker

Da er det vel avgjort at vi går for Nike! Nå gjelder det bare for alle som skal ha dress å melde seg og oppgi størrelse.

Mentalf
      Deltaker

Nike – Logo 3 – Medium

Eirik
      Deltaker

Nike – Logo 3 – str Medium. (altså ikke Large som æ skreiv tidligere)

Eirik
      Deltaker

skjer d nåkka på den her fronten?

Øystein
      Deltaker

Kanskje markedsavdelingen kunne sende ut en mail til alle spillere og be dem gi tilbakemelding på om de skal ha drakt. Sikkert mange som har lyst på, men som er for sløve til å sjekke forumet!

Supermann
      Deltaker

Nike – Logo 3 – Str. medium (non som veit omtrent kor stor «medium» e btw?)

Håvard
      Nøkkelmester

Ok, da har jeg gått gjennom forumtråden og mekka en liten oversikt. Bokstaven er for størrelse, tallet for logovalg.

Skal ha:

Alf: L3
      Arne Martin: L3
      Eirik: L3
      Fettern: M5
      Håkon: M3
      Håvard: L5
      Lars Petter: L3
      Markus: M5
      Vegar: L4
      Øystein: L3
      Gøran: M5
      Hallvard: L5
      Tor: XL3
      Amanda: S3

Skal ha?:

Paul: ??
      Andre støttebarter: ??

Skal ikke ha:

Morten
      Alex
      Loco
      Magnus

Slenger også opp link til de fire logoforslagene igjen:

Forslag 1
      Forslag 2
      Forslag 3
      Forslag 4

I tillegg foreslår jeg den gode gamle logoen som en 5. mulighet.

Da er det bare å fylle ut for de som ikke har en bokstav etter navnet sitt, og så må vi velge en type drakt.

Det kan se ut som logo 3 er en god kandidat til å vinne.

Eirik
      Deltaker

æ vil ha large likevel!

arne martin
      Deltaker

Æ går for L3

Don – du he helt klart medium :p
      – men at Alf e det… skeeeptiiiisk

Mentalf
      Deltaker

hørt æ skeptisk? 🙂

kjøpt mæ ei adidas joggebukse.. å den e medium (e ganske kort i lortfalle sjø..) satt å stussa litt på d sjøl, men æ ska jo ned å ikke opp i vekt.. :p

Mentalf
      Deltaker

Hmm! finfin forskjell på merkan.. fant ei Nike joggebukse å d vise sæ d at Arne Martin har god grunn t å vær skeptisk (den va L)!

L3 for SVARTE!

Håvard
      Nøkkelmester

Haha! Ikke så ille med L da. Veltrente folk som Øystein går jo for det, og lik størrelse = like veltrent.

Jeg oppdaterer posten min ettersom det kommer svar i tråden her. Kan noen som har kontakt med den litt mindre harde kjerne forhøre seg med de?

Øystein
      Deltaker

Etter Nike sin skala er M 178cm og L er 183cm. Jeg tok L fordi det matchet perfekt med min høyde, ikke for å skryte på meg å være veltrent eller noe! Pleier å være ganske elastisk strikk i slike bukser, så de snurper seg nok fint sammen rundt tynne kropper!

Forresten så endrer jeg logostemmen min til 3. Vil gjerne ha en avgjørelse her!

Supermann
      Deltaker

æ kan snakk me dragen, fadern og eventuelt frua!

Mentalf
      Deltaker

hmm…. da burde jo æ me mine 175mm egentli gå for M, men sia den andre nikebuksa mi e L så tar æ d

Vegar
      Deltaker

L4 for meg! Godt initiativ Håvard!

Fettern
      Deltaker

Godt jobba folkens! Sign me up for size medium. Logoalternativ 5

Håvard
      Nøkkelmester

Da setter vi frist for å finne ut hvilken størrelse/logo folk vil ha til lørdagstreninga (Hvis det blir noe av den)

Vegar
      Deltaker

Synes det er litt søtt at du har byttet om linkene på forsiden, jeg, Håvard! 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

byttet om?

EDIT: Å sånn! Er ikke sånn nå lenger 😛

Breillo
      Deltaker

L3, ska hør etter om loco og thomas e interessert!

Håvard
      Nøkkelmester

Loco er ikke interessert. Les posten ordentlig da! 😛

Øystein
      Deltaker

De som vil ha dress må raska på! Den som sover hopper vi over!

Håvard
      Nøkkelmester

Det er noen som utmerker seg som særdeles trege til å gi tilbakemelding: Magnus, Dragen og Markus. Hverken mail eller sms svarer de på.

Breillo
      Deltaker

Har du snakka med loco håvard? Han er da vanligvis svært så ivrig på sånne ting…

Breillo
      Deltaker

Har du snakka med loco håvard? Han er da vanligvis svært så ivrig på sånne ting…

Håvard
      Nøkkelmester

Har snakka med han ja.

Øystein
      Deltaker

Jeg skal snakke med Dragen, så får vi avklart om han skal ha dress.

Håvard
      Nøkkelmester

Han skal ha, men vet ikke hvilken størrelse han skal ha eller hvilken logo han foretrekker.

Breillo
      Deltaker

steike det her lukte bytur i matchende treningsdressa lang vei…

Håvard
      Nøkkelmester

Nå begynner ting å komme på plass. Vegar, sanker du inn priser?

Hør også hva det vil koste å slenge på et navn på ryggen 🙂

Breillo
      Deltaker

Eller hva med sånn der navn over rompa som håndball jentan går rundt med 😛

Øystein
      Deltaker

Oh, sexy! Dette ser bra ut. Nå gjelder det å få dressene på plass før vinterkulda setter inn!

Håvard
      Nøkkelmester

Vinterkulda har allerede satt inn, spør du meg 🙂

Jeg og Vegar skulle spørre om priser på Nor-Contact på lørdag, men klubbavdelinga hadde ikke åpent da. Prøver igjen til uka.

LP: Prisen på trykk fra Camisa var på drakter kjøpt av de?

Breillo
      Deltaker

Nei, det tror jeg var uansett drakt! Forutsatt at stoffet er av en slik type at samme trykkmetode kan benyttes!

Håvard
      Nøkkelmester

Da bestiller vi om kort tid disse draktene, der første bokstav er bukse og andre bokstav er jakke:

Alf: MM
      Arne Martin: LL
      Eirik: LL
      Fettern: MM
      Håkon: MM
      Håvard: LL
      Lars Petter: XLL
      Vegar: MM
      Øystein: LL
      Hallvard: XLXL
      Tor: XLXL
      Amanda: XSXS
      Markus: MM
      Gøran: MM

Prisen blir 359 for jakke pluss 319 for bukse, noe som til sammen blir 678. I tillegg kommer trykk av logo som vi ikke helt vet hva vil koste enda.

Hvordan gjør vi det med betaling forresten? Det glemte vi å snakke om i går. Jeg drar innom nor-contact i morra og bestiller, dersom man ikke må betale der og da (Det har jeg ikke råd til) Skal alle sette inn et beløp på kampbart-kontoen?

Breillo
      Deltaker

Det er en løsning som fungerer! Da kan jeg flytte det til brukskontoen min om vi må betale med kort… Får vi faktura hadde jo det vært greiest…

Håvard
      Nøkkelmester

Bestilte i dag. Vi betaler når vi henter. Paul fikk MM. Da må vi få folk til å sette inn penger på kontoen asap. Det tar ca 10 dager før de er i hus.

Eirik
      Deltaker

okei. skal vi sette inn kr 678, eller mer? vet man omtrent hva trykk av logo koster?

Håvard
      Nøkkelmester

trykk skal jeg ringe litt rundt for å finne ut i morra (er planen) Derfor sier vi at man kan avvente innbetaling inntil videre. Man må regne med å betale omkring 800 kroner iløpet av neste uke, så ikke drikk så mye øl neste helg.

Øystein
      Deltaker

Skal prøve, men kan ikke love noe…

Breillo
      Deltaker

Kan du ikke lag en sak om det her på forsida håvard? Er såpass viktig at vi får inn pengan i tide! Blir bare knot over opera mini det tror æ…

Håvard
      Nøkkelmester

Skal mekke sak når jeg vet eksakt pris.

Eirik
      Deltaker

hvis du tror det bli ca 100 spenn for trykk, kan ikke alle bare sette inn 800 da? er jo ikke krise om hver betaler 20 kroner for mye til bartekassa…

Breillo
      Deltaker

100,- er nok ikke for lite iallefall! [1-farge-trykk i A4 koster 50,- pr pers hos camisa om vi er 15 stk. (med forbehold om at stoffet er egnet og at prisene ikke er endret siden jeg sjekket!)]

arne martin
      Deltaker

sætt inn 678,- no æ
      Avvente kostnadan på trykk før æ sett inn dæm…

Håvard
      Nøkkelmester

Du vil ikke betale en krone mer enn nødvendig? 😛 på Nor-Contact koster det 650 i oppstart og så 40 per mann. Skal sjekke flere priser i morra. (Travelt i dag)

Breillo
      Deltaker

Da gruse Camisa Nor-Contact på pris iallefall… (375,- i oppstart og 25,- pr. stk.) Men om trykket på Nor-Contact holder samme høye nivå som tallene vi har på spilletrøyene så kan det være verdt å betale litt ekstra der!

Eirik
      Deltaker

enig med LP (som vanlig;)

Øystein
      Deltaker

Jepp, oppmainn har som vanlig rett. Det er jo en god egenskap å ha når du er leder for en prestasjonsgruppe!

arne martin
      Deltaker

Håvard said:
      «Du vil ikke betale en krone mer enn nødvendig? 😛 …»

Blei litt mang regninga å betal «plutselig»… viktig å ha råa te å kjøp non bayer også!

Håvard
      Nøkkelmester

Oversikt over priser:

Camisa: Har trykkeri i Estland, så det ville bli veldig dyrt…

Trondheim silketrykk: Latterlige 130 per stk.

Netprint: 40 per stk for en farge, 60 for to farger.

Cabo sport: 20 per stk, 50 for logo pluss navn.

Så, hva går vi for? Selv syns jeg det hadde vært fett med navn i tillegg…

Kjør diskusjon!

Øystein
      Deltaker

Navn i tillegg er stilig! Synes det er verdt å betale litt ekstra for!

arne martin
      Deltaker

Navn er kuuuult æ stemme for det, men kor bli det plassert isåfal?

arne martin
      Deltaker

noen muligheter:
      initialer på jakka
      navn/fornavn på buksa, evt. bak på buksa
      Tall på spilletrøye på brystet

Eirik
      Deltaker

navn og tall! stemme på Cabo sport!

Håvard
      Nøkkelmester

navn og tall? Hva med logo? Skal vi si et tak på 80 kroner, så får vi se hva vi får for det? 🙂

PS: Glemte Nor-Contact. De tar 650 i oppstart og så 40 per stk, noe som blir 90 per stk. Alt for dyrt.

Breillo
      Deltaker

Navn bak og spillernr. på brystet og brodert emblem på brystet… (har rundt 80 emblemer etter en grov-telling, så ikke noen problemer der!)
      Ellers er det netprint vi har avtale med på jobben, så æ ska hør etter imorra om vi også har avtale om rabatt for ansatte!

Håvard
      Nøkkelmester

Bra bra. Logoene må trykkes på samtidig som vi får logoen påført? Vi kan ikke gjøre det selv?

Breillo
      Deltaker

Skjønne ikke helt ka du spør om no håvard, men det fungere iallefall sånn at dæm ska varmes opp til en viss temperatur sånn at limet blir passe mykt og så skal de presses på med korrekt trykk… det e opp te hver og en om dæm vil prøv sæ på det sjøl, men æ vil ikke at min nye flotte kampbart-treningsdress ska vær prøvekanin i så måte 😛 Spare kanskje bare 20 krona på det å…

Eirik
      Deltaker

enig med LP;)

Håvard
      Nøkkelmester

Har du ingen egne meninger, Eirik? 😛

Øystein
      Deltaker

Greit å la proffene ta seg av det varme limet og de greiene der. Var aldri noen kløpper i kunst & håndverk, og dette ligger nok over min evne!

Håvard
      Nøkkelmester

Pappa var særs oppgitt over deg Øystein. Verste eleven han har hatt sa han. Neida. Tipper du var flink jeg.

Oppmannj har forresten vært i harde forhandlinger med netprint i dag, så kommer nok en avgjørelse på trykk snart.

Breillo
      Deltaker

Rakk desverre ikke å få non prisa før æ logga av på jobben idag, så forhåpentlig vis får æ det på mandag! Sjefen nedpå der sa te han som æ sendt forespørselen te etterpå: «gi’n en skikkelig god pris!» 😛

Håvard
      Nøkkelmester

Da har vi tatt en avgjørelse på trykk, og valget falt på Netprint som tilbyr denne pakken:

* Ny logo på rygg
      * Initialer og tall på hvert sitt lår
      * Logo på brystet

Til 109 kroner.

Det vil si at alle som skal ha dress bes betale inn 787 + 13 kroner avanse til kontoen. 🙂

Recap: 800 kroner til konto nummer: 9713 20 57390

Øystein
      Deltaker

Herlig! Skal få overført pengene i løpet av dagen.

arne martin
      Deltaker

betalt!

Eirik
      Deltaker

betalt

Mentalf
      Deltaker

Betalt

Breillo
      Deltaker

Til informasjon så er logoen som nevnes på brystet den vevde vi har liggende… på den gjelder kun påtrykk! Dvs. at egentlig burde hver og en ha satt inn 50,- ekstra for emblemet… Jeg endrer inlegget på forsiden så får vi se hvordan vi gjør det med dere som allerede har sendt over så mye av deres sårt ervervede kronasjer!

Vegar
      Deltaker

Ja, glemte å si ifra. Betalte i går. 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Pengene kommer inn iløpet av helga!

Øystein
      Deltaker

Jeg betalte også i går!

Breillo
      Deltaker

Det vi kan gjøre er å la dere andre kjøpe nå deill for 50 kroner… En kan kjøpe noen isposer, en annen noen kjegler og vegard kan trekke summen fra innkjøp av ny barteball… Bare et forslag, de som ikke har noen gebyrer for bruk av nettbank kan jo enkelt klinke over 50,- ekstra om dæm heller vil det!

Eirik
      Deltaker

mekka 50 ekstra nå

Fettern
      Deltaker

Betalt

Supermann
      Deltaker

Betalt

Øystein
      Deltaker

Førte over 50 ekstra nå!

Eirik
      Deltaker

hvilken dato (omtrent) får vi draktene?

Breillo
      Deltaker

Ifølge Håvard hadde de ikke hørt noe fra Nor-Contact enda, så det kan ta litt tid… Uansett så har jeg snakket med vår mann på Netprint og de kan sannsynligvis ta jobben med trykkinga med en gang, dvs. at vi trolig leverer draktene rett til Netprint og at ingen får sin drakt før den er helt ferdig 🙂 En ukvalifisert gjetning er alt fra en til fire uker fra nå…

Håvard
      Nøkkelmester

Draktene er kommet, men vi venter på en jakke størrelse S som blir ettersendt før vi sender til trykk.

Derfor har vi tid til å diskutere et annet spørsmål: Det viser seg at vi kan bytte ut initialene med kallenavn, dersom vi ikke bruker så mye mer plass. Er det interesse for det?

Eirik
      Deltaker

Jeg for min del ønsker heller initialer. Det er så tøft:P

arne martin
      Deltaker

æ å e mest klar for initialer! veit ikke helt om det e no tøffar, men bedre enn etternavnet mitt ihvertfall 😉

Mentalf
      Deltaker

init

Vegar
      Deltaker

jeg heller mot initialer jeg også..

Øystein
      Deltaker

Enig! Vil gjerne ha ØHR på min!

Breillo
      Deltaker

Dette kan være valgfritt bare så det er sagt! Det er opp til hver enkelt å bestemme hva de vil ha på låret!

Supermann
      Deltaker

Æ vil ha DonH:D vurdere sterkt å skifte bakpå drakta om vi ska kjøp ny også..

Supermann
      Deltaker

Da va d betalt for Tor og Dragen og!

Breillo
      Deltaker

det ska sirkuler ei liste over hva man ska ha trykt på, så æ benytte anledningen te å oppfordre folk te å vær kjapp med å svar på den!

Eirik
      Deltaker

sendte lista videre til fettern… bestemte meg for «Eirik», enkelt og greit!

Breillo
      Deltaker

fettern sitt å knuge på lista den slasken… 😛

Mentalf
      Deltaker

snakke bare toill…. men rektne me aat den lista får kjørt sæ på søndag

Øystein
      Deltaker

Hvor lang tid kan vi forvente at trykkingen tar? Gleder meg til å trekke i rødt og svart nå…

Breillo
      Deltaker

snakket med vår mann kenneth på Netprint på torsdag tror jeg og da hadde de ledig kapasitet iallefall. Dermed tror jeg ikke trykkingen skal ta all verdens med tid! Hvis ikke Netprint får en bråte med jobber før vi rekker å levere draktene da!

Supermann
      Deltaker

Non som veit ka som skjer me lista?:P

arne martin
      Deltaker

den har havna hos mæ, og æ sende videre nu

Mentalf
      Deltaker

æ sendt den videre……..t Vægar…………

Mentalf
      Deltaker

Æ skreiv at æ skull ha KVALVIK på låre, MEN æ ska ha MENTALF! kæm ska kontaktes for å forainnder d?

Vegar
      Deltaker

Kvalvik er blitt til Mentalf. Har fylt ut nå, ser ut som om jeg er sistemann, bortsett fra at Paul og Hallvard ikke har draktnummer og at Amanda ikke har fylt ut.. Hvor skal lista?

Håvard
      Nøkkelmester
      Breillo
      Deltaker

dragen må jo vælg sæ et nummer! han ska jo spill neste sesong enten han vil eller ei :p

Øystein
      Deltaker

Noen andre som skal ha initialer på buksa eller? Hvis alle andre har bartenavn vurderer jeg også å bytte!

Breillo
      Deltaker

Kan publisere lista her etter at den er ferdig utfylt så kan folk få endre mening helt frem til vi leverer draktene til trykk… Eller hva?

Håvard
      Nøkkelmester

God ide. Begynner btw å bli litt irritert på nor-contact nå. Steike hvor lang tid det skulle ta å få ettersendt en jakke. Har ringt de for å minne de på det også.

Vegar
      Deltaker

Sendte mail med oversikt til LP 🙂

Breillo
      Deltaker

Håvard: De har det med å være treige med sånne små rest-partier!
      Noen som husker hvor lenge jeg gikk å venta på spilletrøya mi… :p

Breillo
      Deltaker

Her kommer lista slik den foreligger i skrivende stund, alle som vil gjøre endringer må varsle snarest:
      Øystein: 6 Øystein
      Eirik: 7 Eirik
      Fettern: 5 Fettern
      Arne Martin: 4 Nordmarkaldo
      Breillo: 8 Breillo
      Håkon: 10 DonH
      Amanda: LB Mandizz
      Tor: 3089 DonP
      Alf: 18 Mentalf
      Vegar: 9 VV
      Håvard: 3 Gud
      Dragen: 552 Dragen
      Paul: 12 Taz

når det gjelder betaling mangler kun betaling fra Paul samt 50,- fra Vegar og brodern.

Eirik
      Deltaker

hva står OTR for?

Øystein
      Deltaker

Er vel kortform av oter:)

Forresten vil jeg bytte teksten fra ØHR til Øystein. Blir litt mer personlig da!

Breillo
      Deltaker

Tror nok også det står for oter…
      Øystein i stedet for ØHR er mottatt og endret!

arne martin
      Deltaker

De kan se sjarmerende ut, men ikke alle lar seg lure av utseendet til oteren. Oteren er et rovdyr!
      På land gir de korte beina og den lange kroppen oteren et karakteristisk utseende, med bakparten krummet til værs, men den kan bevege seg forbausende raskt i galopp og sprang. Bevegelsesmønstret er rastløst og aktivt, både i vann og på land når oteren er uforstyrret. Men når den ikke ønsker å bli oppdaget kan den opptre meget forsiktig. I vannet beveger den seg svært elegant.

Supermann
      Deltaker

Amanda vil ha: LB (LausBart) + Mandizz
      LB istedet for nr. om det e mulig?

Supermann
      Deltaker

Må også nevne at oteren leve av en diett på fisk og skalldyr. Den opphold sæ forøvrig både i saltvann og ferskvann! Så hold øynan opp når dokker jogge ved nidelva før trening en tidlig søndagsmorgen, da kan d hend du får et lite glimt av den lille rakker’n!

Breillo
      Deltaker

snakke vi fortsatt om brodern? :p

arne martin
      Deltaker

se opp for det rastløse og aktive bevegelsesmønsteret si no æ!

Breillo
      Deltaker

Listen som beskriver hva de forskjellige får trykket på er oppdatert og jeg ber alle om å kontrollere at informasjonen stemmer!! Gi varsel snarest dersom noe er feil!

arne martin
      Deltaker

e det no’n som har sjekka ut no rundt overtrekksdressa? kunna jo vært fett med en svart overtreksdress med en enorm bart på snei bakpå ryggen….

Breillo
      Deltaker

Da har Paul også betalt, er imponert over hvor glatt dette gikk… nesten litt uvant at jeg ikke må legge ut litt 😉

Håvard
      Nøkkelmester

Hehe. Når satte vi fristen for årskontigent btw? 😛

Breillo
      Deltaker

Litt usikker, men planen er å mekke faktura og få sendt ut i løpet av helga! Setter nok betalingsfristen til 7. januar eller noe, sånn at folk har ei uke på sæ utpå nyåret dersom dæm blir nødt te å trekk på gata for å få råd 😉

Ser 175 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.