Referat fra Eberg 13.04.2011

Hjem Forum Viss vass og anna vås Referat fra Eberg 13.04.2011

• Emnet er tomt.
Ser 1 svar tråd
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Var med på sesongåpningen for NRK mot Ladestien barnehage. Som antatt var jeg, uten å skryte, i toppsjiktet hva angår kondisjon. Merket hvor bra Kampbart egentlig er i år da. Her var det masse stress i forsvar og lemping av ball og dårlig til å avslutte foran mål. Midtstopperne til NRK er heller ikke like raske som våre, så Ladestien scora på en kontring. Vi reduserte til 1-1 like før pause. Litt ut i andre omgang hadde jeg en god inngripen og klarerte en farlig ball. Kanten til ladestien bestemte seg derfor for å hoppe inn i hofta mi med albuen først. Trodde først det gikk bra men da jeg gikk på løp like etterpå knakk bare venstre side sammen, og jeg var på sidelinja resten av kampen. I dag har jeg hatt ganske vondt, blant annet når man skal klemme seg inn på trange busseter. Regner med å være helet til helga. Etter jeg gikk ut raknet det og stillingen ble 1-4. Han som skada meg spiller forresten i Jack Dalton. Så ikke kjøpe skiva deres…

Men! Jeg fant en gjennglemt ball! Ikke en kjempebra ball, men en ball vi kan varme opp med etc. Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Øystein
      Deltaker

Det var godt å høre, hadde vært kjipt med skader på nøkkelspillere så tidlig i sesongen. Ellers artig å tenke på at Kampbart holder såpass my høyere nivå enn det mektige konsernet NRK! 🙂

Ser 1 svar tråd
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.