Sign-on/off

Hjem Forum Spillere Sign-on/off

• Emnet er tomt.
Ser 17 svar tråder
  • Forfatter
      Alex
      Deltaker

Kjipolainen, men dette gjør jo meg til eneveldende diktator på denne sia igjen 😉

Jeg kan tenke på om rapporter er noe jeg kan gjøre, for det tror jeg kanskje, så lenge jeg kan. Har med andre ord planer om å flytte igjen til høsten, så det kan dermed bli en kort karriere som skribent.

Håvard
      Nøkkelmester

Flytte langt? Til en plass med internett eller? 😛

Alex
      Deltaker

En plass mellom 40-200 mil, antagelig et sted hvor de ikke har hørt om internett 😉

Eirik
      Deltaker

aiai! da må vi som er igjen ta i et ekstra krafttak…

Øystein
      Deltaker

Dette hørtes jo spennende ut! Nå kan jeg skryte av at en jeg kjenner er med å lage serien alle kvinnene i slekta mi følger med på! 😛

Kan godt skrive noen rapporter og slikt jeg, har jo vikariert i den stillingen tidligere.

Håvard
      Nøkkelmester

Kjeften øystein 😛

Innsetter herved Øystein som statistikk/rapport-ansvarlig, på samme måte som han er det for vestbyen.

Supermann
      Deltaker

gratulere så masse me jobben da håvard:) så får vi bare heve oss ett hakk eller to vi andre som må klare oss uten både håvard og breillo

Mentalf
      Deltaker

Oi, ingen Brillo og ingen Håvard den her ses…. 🙁

Vi vil slit på dødbailla no da….

Men uansett, gratulere me jobb!

Breillo
      Deltaker

Gratulerer ja Håvard! Dessverre e det jo sånn stilt for Kampbart akkurat no at vi ikke kan konkurrere med betalte jobber i jakten på spillere…

Forøvrig regne æ med å still på aill kampan i år (kun som oppmainn) og sørg for korrekt statistikk Smile 

Men non skribent regne æ mæ ikke for å vær, så det vil vær det beste for aill om Øystein tar sæ av den biten!

Håvard
      Nøkkelmester

Da drar jeg min kos. Ønskere dere lykke til med de kampene jeg ikke rekker selv! Snakkes!

Øystein
      Deltaker

Kos deg oppe i nord, Gud! Du vil bli savnet!

Eirik
      Deltaker

Dypt savnet både på og utenfor banen. Men du kommer jo tilbake heldigvis!

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg har fått nyss i at webansvarlig skal studere i høst, og faktisk allerede har forlatt byen! Bostedsadresse er Gjøvik… 

Lykke til Alex, selv om vi vil savne deg :C

Øystein
      Deltaker

Jøss, det kom ut av det blå! Lykke til Alex!

Eirik
      Deltaker

Oi! Lykke til da:)

Alex
      Deltaker

Æ hadd tenkt å meddel det her på forumet, men Håvard kom mæ i forkjøpet. Æ har altså tatt veien fatt sørover te Gjøvik for å forhåpentligvis klar å bli utdanna grafisk designer om 3 år. Imens så håpe æ Kampbart fortsette sin seiersrekke, og e æ i Trondheim nånn helge så kjæm æ alltids på trening, men det kan vel bli en stund te neste gang æ drar på mæ drakta i kamp.

Supermann
      Deltaker

Lykke t me studian da!:)

Aasmund
      Deltaker

Lykke te i Gjøvik!

Ser 17 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.