Spillernavn/nummer

Hjem Forum Spillere Spillernavn/nummer

• Emnet er tomt.
Ser 8 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Mekker en oppdatert liste med navn og nummer på spillere i forbindelse av bestilling av nye drakter.

1. Ser på et bilde fra 2004 at det er en person som har en drakt der det står “13 – Fidens” på. Hvem er det? (Dette betyr nok at du ikke får ta nummeret 13, Hjertenæs :/ (Men er ikke helt sikkert, siden jeg husker at vi diskuterte dette på treningsleiren men ikke hva utfallet ble. Ikke lest referatet enda))

2. Lurer på om Eskil uglestad som spilte 2005-sesongen hadde drakt?

3. Hadde Espen Haugseth og Ole Henning Nyhus drakt?

EDIT: Har nå lest referatet, og det står ingenting om et tall er opptatt for alltid eller ikke. Noen som husker hva som ble bestemt?

Øystein
      Deltaker

Hvis jeg ikke husker feil så er det Eskil Uglestad som er Fidens. De to andre du nevner tror jeg aldri har hatt drakt. Vegar sitt nummer (9) ble bestemt fredet for nå, ellers tror jeg det er ganske fritt fram!

Alex
      Deltaker

13 Fidens er Eskil sin. Han kommer nok aldri til å spille igjen. Hvorvidt vi skal frede den eller ikke har jeg ikke noe synspunkt på, men den har altså vært i bruk i 2004 og 2005.

Breillo
      Deltaker

Dersom Eskil er utelukket for comeback så er det jo liten vits i å frede dette nummeret dersom andre ønsker dette?

Husker ikke om Morten ble tatt med på lista Håvard, men dersom han planlegger comeback så bør han få beholde trøye nummer 11…

Espen og Ole hadde ikke drakt!

At passive medlemmer ønsker egne drakter er jo bare stas, de vil jo ikke ødelegge for aktive ift. draktnummer da disse allerede har fått tildelt nummer…. Dagens passive står jo også først i køen når evt. nye skal tas opp så da har de jo det nummeret de ønsker allerede=)

Supermann
      Deltaker

Kan jo kanskje være lurt å frede tidligere valgte nummer i forhold til å holde orden på tidligere barter på statistikksida om spillera.. E jo itj akkurat nokka stort problem, men æ tenke at d kanskje kan vær bra om hvert tall bare bli brukt en gang. Men kan jo være æ ikke forstår alvoret i draktnummerspørsmålet siden  æ har fått et nummer og ikke e veldig opptatt av hvilket nummer æ spille med uansett.. Om d ikke e sånn at det e veldig sterk kniving om visse nummer syns æ ihvertfall ikke det e vits i å legg ut tidligere brukte nummer på markedet igjen…

Alex
      Deltaker

Enig med Håkon. Selv om jeg betviler et comeback for 13 så om det ikke står om liv og død for andre å ha det, så synes jeg de kan ta et annet.

Eirik
      Deltaker

Enig

Håvard
      Nøkkelmester

Draktnummer ble fredet da jeg lagde ny liste. Her er en oppdatert liste over hvilke nummer som er fredet:

0 – Barteberget

1 – Brørs (Dette kan jo diskuteres da Magnus aldri har hatt drakt, men siden han er den opprinnelige keeperen syns jeg at det er opptatt :P)

2 – Gøran

3 – Håvard

4 – Arne Martin

5 – Fettern

6 – Øystein

7 – Eirik Ask

8 – Lars Petter

9 – Vegar

10 – Håkon

11 – Morten

13 – Eskil

14 – Jon-Ivar

18 – Alf

19 – Åsmund

21 – Thomas N

22 – Markus

27 – Rune

31 – Eirik H

52 – Dragen (Jepp, han har bestilt drakt!)

69 – Thomas K

76 – Lars

99 – Alex

3089 – Tor

Håvard
      Nøkkelmester

23 – Kristian

Ser 8 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.