Spilletrøye

Hjem Forum Drakter Spilletrøye

• Emnet er tomt.
Ser 23 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Alle på laget må ha samme drakt. Kunne vært interessert i en ny selv.

Vegar
      Deltaker

Dette er kanskje bare min mening, men satan de nye draktene var tøffe..

http://www.prosportuk.com/detailqty/3/20/2969

GIVE!

arne martin
      Deltaker

ka e prisen på nydrakta + navn&nummer-trykk da?

Alex
      Deltaker

Jævli stilig Vegar. Spesielt siden den ligne på Blackburn si nye bortedrakt!!

Håvard
      Nøkkelmester

De var snasne ja, men for få striper syns jeg…

Vegar
      Deltaker

stripemannen! et under at du ikke har lagt ned veto om horisontale striper..

men det er vel litt i drøyeste laget å påkreve alle medlemmer nye drakter uansett, regner jeg med.. 😛

Breillo
      Deltaker

Ja det blir litt i drøyeste laget… 400,- for drakt med navn- og nummertrykk hos Nor-Contact. Det er forøvrig omtrent doble prisen av gammeltrøye kjøpt gjennom nettbutikken Vegar linka til med trykk fra Nor-Contact!

Håvard
      Nøkkelmester

200 for ny drakt? Jeg kan leve med den ass…

Breillo
      Deltaker

£9 blir omtrent 108 kroner, så kommer trykk til 100 og frakt oppå det igjen da… men jo flere dere er som handler sammen jo mindre blir det i frakt på hver av dere.

Eirik
      Deltaker

æ e interessert, så læng d e særiøs nettbutikk

Breillo
      Deltaker

Det e flere nettbutikka som kan vær aktuell, så ikke ut som om den her had anna enn large… Æ kunna kanskje tenkt mæ å invester i en kortarmet trøye til late sommerdager!

Eirik
      Deltaker

hadd vært artig å fått d t høstsesongen starte

Håvard
      Nøkkelmester

her ser du de forskjellige nike-draktene nor-contact fører. Hva syns folk om de?

Vegar
      Deltaker

hoops ftw!

Vegar
      Deltaker

Jeg tenkte forresten på noe annet i samme sleng.. klubbrabatten går jo også på shortser, og vi har jo fortsatt en haug emblemer, har vi ikke? hva med en kampbartshorts til en eventuell ny drakt?

Breillo
      Deltaker

Det var et godt forslag! En storklubb som kampbart bør ha matchende shorts!

arne martin
      Deltaker

kan du sjekk kor mange emblema vi har B?

Øystein
      Deltaker

Er det fortsatt valgfritt med svart eller hvit shorts? Jeg har en svart nike-shorts som kampshorts, og hadde kanskje tenkt å få logo på den uansett.

Eirik
      Deltaker

stemmer absolutt på svart ja!

Vegar
      Deltaker

Svart shorts og røde sokker til neste sesong? Jeg og Eirik snakket vel lavt om det på årsmøtet.. Røde nike-sokker er forøvrig tilgjengelig fra Kampbarts webshop som er rett rundt hjørnet! 65,- per par!

Håvard
      Nøkkelmester

Hehe, du gjør valget enkelt Vegar 😉

Men jeg er i opposisjon. Gule sokker!

Breillo
      Deltaker

Jeg var innom klubbavdelinga til Nor-Contact i går og forhørte meg om bestilling av spilletrøyer… Paul har sagt han vil kjøpe og Vegar trenger ny, kanskje er det flere som vil ha også… Iallefall, vår kjære drakt har blitt byttet ut i en som heter Barca 2! Denne drakten har færre og bredere striper og går egentlig ikke sammen vår drakt i det hele tatt! Etter å ha søkt litt på nettet finner jeg flere sider som selger «old school barca-trøyer» til en ok pris, så spørsmålet er om vi skal prøve å få til en felles bestilling til de som trenger det? Bruk denne tråden til å lufte din interresse eller komme med inspill i saken.

Breillo
      Deltaker

Æ å stemme på svart, da blir det mer matchende med fotballnikkers som jo sjelden e å se i hvit utførelse! Ska tell opp antallet emblem når æ kommer hjæm.

Øystein
      Deltaker

Jeg kjøper gjerne sokker i alle regnbuens farger hvis de selges på BarteShop.no! Skikkelig status å ha sin egen nettbutikk!

Ser 23 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.