Sykestua

Hjem Forum Viss vass og anna vås Sykestua

• Emnet er tomt.
Ser 25 svar tråder
  • Forfatter
      Breillo
      Deltaker

Ja det va en liten forglemmelse fra min side…. visst jo når han skull opereres og greier! menmen… vi får gjør stas på han når han kommer tilbake! forhåpentligvis til neste sesong 🙂

Øystein
      Deltaker

Fikk et skikkelig overtråkk på vei ut i taxien i går, og forstrakk et leddbånd! Dette medfører at jeg er ute av spill i minst to uker. Det var pokker så vondt og la en demper på en ellers utmerket kveld.

Håvard
      Nøkkelmester

Oi, var det så alvorlig? Skitt.

GOd bedring

arne martin
      Deltaker

ajajaj – det va jo skikkelig kjiipt! nå bli det en stødig treningsvillig kar mindre.. jaja – feite barta i din retning

Breillo
      Deltaker

Me bartevoks og aillt som e godt attåt!

Øystein
      Deltaker

Skaden leges fort, så jeg kunne kaste krykkene i morges! Håper å være tilbake om en uke!

Håvard
      Nøkkelmester

Det håper vi også du er!

Øystein
      Deltaker

Var hos legen i dag og fikk bekreftet at jeg (ironisk nok) har kyssesyken. Har vært uvanlig pjusk og forkjølet de siste par månedene, så det kom ikke som noen bombe. Vet ikke hvor lenge det sitter i, men det blir ikke noen trening på meg til helga i hvert fall.

Breillo
      Deltaker

Det var dårlig nytt, kanskje tråden må endre navn til «Bonzo forteller om sykdommsforfølgelse» :/

Eirik
      Deltaker

huffda:( god bedring!

Håvard
      Nøkkelmester

God bedring!

Håper jeg ikke får det også. Vi har suttet på samme tut i nær fortid, har vi ikke?

Øystein
      Deltaker

Tror ikke det! Jeg drakk ikke direkte fra Jäger-flaska den gangen sånn som enkelte andre gjorde…
      Dessuten er det bare smittefarlig første uka, og jeg har nok hatt det en stund.

Håvard
      Nøkkelmester

Hvor lenge anslagsvis må vi klare oss uten deg?

Øystein
      Deltaker

Vanskelig å si. Et par-tre uker kanskje?

Vegar
      Deltaker

Kan jo skryte av at jeg har pådratt meg betennelse på den ene hornhinna. Regner likevel med å sparke rumpe på søndag!

Håvard
      Nøkkelmester

Vel, da er jeg ute noen uker. Har fått kyssesyken… MED skikkelig hovne mandler, så jeg kan ikke ligge på sofaen og spise godt en gang. Driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitn!

arne martin
      Deltaker

Doooh!!

Det var bajs! Skikkelig Bajs faktisk

Du får ha god bedring.

PS! Hva har du og Øystein drevet med egentlig?

Breillo
      Deltaker

God bedring!

Håvard
      Nøkkelmester

Som skrevet lenger oppe i topicen har vi «suttet på samme tut». Men er nok ikke Øystein som har smittet meg. Kan være han jeg bor med…

Supermann
      Deltaker

Æ fikk en lei strekk bak i låret mot Reinertsen så e litt redusert i tida framover… Usikker på kor lenge d sitt i, mn satse på å vær tebake for fullt innen 1-2 uka.. Får sikkert t å spill kampa, mn droppe treninga for å leges raskere:(

Mentalf
      Deltaker

Kordan går det me Vegar? e han kampklar? å ka me Thomas, e han på fotan? Skulla egentli fått barteblomter på sykesenga han… men har væl komme sæ langt bort ifra den no

Eirik
      Deltaker

det er nok lurt. må ha en kampklar Don utover sesongen;)

Eirik
      Deltaker

Strekkskaden jeg slo opp forrige kamp tar litt tid å lege. Vil heller ta det rolig noen dager ekstra så jeg er sikker på å ikke slå den opp. Står derfor over trening fram til neste helg. Dvs at jeg satser på å være på trening søndag 28 juni hvis det blir.

Eirik
      Deltaker

eller forresten ikke, da jobber jeg gitt:P

Eirik
      Deltaker

Jeg fikk blindtarmbetennelse i påska og ble dramatisk nok kjørt ned fra fjellet med røde kors snøskuter. Opererte vekk blindtarmen på St.Olav. Har en del sårsmerter etter operasjonen, og har dessuten fått beskjed fra legen om å ta det rolig i april. Jeg ser an formen etter hvert, men blir i hvert fall ikke fysisk aktiv med det første. Mister noen treninger, men håper å rekke seriestarten (kommer an på når den er). Dere får lade opp til sesongen uten meg, så håper jeg at jeg har har igjen rester av birkenformen når serien starter;)

Øystein
      Deltaker

God bedring! Regner med du er tilbake i godt gammelt slag til seriestarten 🙂

Ser 25 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.