Treningsleir 2010

Hjem Forum Fest Treningsleir 2010

• Emnet er tomt.
Ser 43 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Sesongen næmer seg slutten og det er på tide å fastsette en dato for årets treningsleir. Hvilke helger i oktober/november passer for flest barter? Per i dag har jeg ingen foretrukne helger.

Fettern
      Deltaker

ingen foretrukne helger jeg heller

Eirik
      Deltaker

ikke jeg heller

Øystein
      Deltaker

Foretrekker alle helger!

Jon-Ivar
      Deltaker

Usikker enda på hva som ikke passer!

Supermann
      Deltaker

Vet ikke hva som ikke passer enda jeg heller :p

Håvard
      Nøkkelmester

lørdag 23. oktober er foreslått så vi setter det som midlertidig dato

Øystein
      Deltaker

Bare å merke av datoen! Når det gjelder lokasjon kan vi sikkert ha det hos meg, ligger jo svært nærme Kampbart sitt stamsted Familien 🙂

Alex
      Deltaker

22./23. ser veldig bra ut. Ser gode muligheter for at jeg kan komme om vi går for den helga Laugh

DALUM
      Deltaker

Fredag 22. oktober: KAN

Lørdag 23. oktober: KAN

Lørdag 30. oktober: KAN

Eventuelle andre datoer (utenom 15.-16.): KAN

Eirik
      Deltaker

Jeg har høstferie 21. og 22. okt. og skal kanskje reise bort. fra 21.-24 okt. Virker jo som lørdag 30. oktober passer for alle også.

Forslag: Vi stemmer over 23. og 30. oktober, dvs tar den dagen hvor flest kan av de to 🙂

Eirik
      Deltaker

Begge dager passer for meg.

Håvard
      Nøkkelmester

Fettern kan alle dager. Han har blitt en verdensmann og er nå på vei til Kina. Han lover å komme sterkt tilbake på treningsfeltet!

Supermann
      Deltaker

Begge dager passer for meg også

Øystein
      Deltaker

Savner input fra folk angående dato! Hadde vært greit å bestemme seg snart. Som sagt kan jeg gjerne være vertskap for festlighetene, hvis ingen andre har et sterkt ønske om å ha det hos seg.

Breillo
      Deltaker

Heisann! Jeg har fått sjekket ut hvilke dager som passer for meg, og 23. lar seg ikke gjennomføre…

30. ser betydelig bedre ut da kalenderen min så langt er helt tomSmile

ScratTBD
      Deltaker

30 okt passe bæst førr mæ.

Øystein
      Deltaker

Da seiler 30. opp som en favoritt så langt, er vel ingen som har sagt at de ikke kan denne datoen!

Håvard
      Nøkkelmester

Det BLIR den 30.! Bare å begynne å skrive på talene folkens!

EDIT: Markus Ree kommer opp! ENda en god grunn til å komme!

Eirik
      Deltaker

Det blir full fart og høy bart!

arne martin
      Deltaker

æ kjæm

Breillo
      Deltaker

Æ kan også bekrefte min ankomst, men må dessverre melde at grunnet mangel på både pc og internett så har æ ikke fått snekret sammen et foreløpig regnskap enda. Og med alt kampbart-relatert liggende på hjemmeserveren (som selvfølgelig ikke e på nett den heller), så blir det litt knapt med tid på å få alt på stell innen helga… Men vi har pæng på bok og det e vel det som telle!

Glæde mæ te nok et lystig lag med kjente og kjære barter!

Øystein
      Deltaker

Det høres bra ut, Breillo! Penger er penger, bartesamværet er det som virkelig teller!

Eirik
      Deltaker

glær mæ!

Jon-Ivar
      Deltaker

Gleder meg!! 😀

Supermann
      Deltaker

Kommer selvfølgelig!

Øystein
      Deltaker

Ut i fra tilbakemeldingene her ser det ut til at i hvert fall følgende barter dukker opp:

Øystein

Håvard

Håkon

Eirik H

Eirik S

Lars Petter

Arne Martin

Jon-Ivar

Thomas K

Åsmund

Fettern

Markus Ree(?)

Håper med det kommer flere, men at folk er litt sløve til å gi tilbakemeldinger her på forumet 🙂

Greit å ha et visst overslag på hvor mange det blir!

DALUM
      Deltaker

Stille på alt

Håvard
      Nøkkelmester

Markus kommer dessverre ikke. Han gjør Norge til et tryggere sted den helga. Tidligere løsbart Thomas Aune stiller

arne martin
      Deltaker

Jeg kommer i 8 tia først! Om det skal stemmes over noe, har Breillo min stemme.

Eirik
      Deltaker

Takk til alle for en fabelaktig kveld! Men ikke fullt så fabelaktig å stå opp :p

Håvard
      Nøkkelmester

Helt utrolig bra ble det!

Øystein
      Deltaker

Takk for i går, ble riktig festlig som det seg hør og bør når bartene er samlet! 🙂

Barteflagget ble forresten lagt igjen, er det Breillo som skal oppbevare det?

DALUM
      Deltaker

Kjempefest ja.

Og supert at Jon-Ivar fikk godpris på cage!

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg kan ta vare på det jeg Øystein. La igjen et kortspill til deg også.

Supermann
      Deltaker

Takk for igår ja! 🙂 Angående matbestilling til julebordet kan jeg høre med min gamle arbeidsgiver for å se hva de kan tilby, om det er interesse for det? Ganske sikker på at jeg får en god pris og at vi alle får god mat. Var jo blant annet de som leverte mat til bryllupet mitt, for de bartene som var der 😉

Øystein
      Deltaker

Stemmer det Håvard, fant igjen både Bang! og minnepenna di da støvet hadde lagt seg!

Eirik
      Deltaker

det høres bra ut Håkon! Konge video du har lagt ut Håvard;)

Supermann
      Deltaker

Da har æ sjekka angående prisa på julemat fra Vida restaurant. Dem prisene æ fikk gjelder spising i restauranten, så mulig at vi får det litt billigere på take-away. Om vi har lyst t å spise i restauranten, er det sikkert ikke så overfylt at vi ikke får plass selv om det er en lørdag (halvlitereren koster 50,- og 200,- for en flaske vin). 

Julemat

– Juletallerken med ribbe, julepølse, medisterkaker, rødkål og svisker. Inkludert kaffe og riskrem: 199,-

– Pinnekjøtt med kålrabistappe og potet. Inkludert kaffe og riskrem: 210,-

– Lutefisk med bacon, ertestuing og potet. 2 serveringer, inkluldert kaffe og riskrem: 249,-

– Julebuffet: Ribbe, pinnekjøtt, syltet fårerull, roastbiff, gravet laks med sennepssaus, røkt laks med eggerøre, dessert og kaffe: 349,-
      (fåes ikke som take-away tror jeg). 

Ka dokker tror??

DALUM
      Deltaker

Æ syntes det hørtes digg ut i hvert fall. Og hvis det ikke e nå spesielt billiger med takeaway så e æ for å sitt dær, føle det bli litt mer julestemning enn å ta det med i pappkartonga og spis anna plass:p

Håvard
      Nøkkelmester

Det blir litt mer julebord over det hele også, å sitte der og spise. Fine priser det der spør du meg.

Øystein
      Deltaker

Den menyen der ga meg vann i munnen, la oss kjøre på med Vida!

Håvard
      Nøkkelmester

Regner med alle følger opp det de påtok seg på treningsleiren?

Diverse dipolom som skal skrives og komiteer som skal få gjort noe arrbe 😛

Øystein
      Deltaker

Zeff! Tenker teknikk og franchise 24/7! 🙂

Ser 43 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.