Treningsleir 2011

Hjem Forum Fest Treningsleir 2011

• Emnet er tomt.
Ser 31 svar tråder
  • Forfatter
      Håvard
      Nøkkelmester

Serien er over, og da må vi som hør og bør finne dato for årets treningsleir!

Og datoen blir fredag 11. november! (Hvis ikke veldig mange har innvendinger) Da er nemlig midtbaneklippen Eirik Ask tilbake i byen. Hvor skal vi ha det?

Øystein
      Deltaker

Hadde selvfølgelig vært kjekkest å ha med Eirik Ask, men hvis vi skal ha julebord kan det kanskje være greit å få litt avstand mellom det og treningsleiren? Ellers har jeg ikke noen innvendinger mot datoen. Kan godt ha det hjemme hos meg, men mange mener jo at Veita er den ultimate festplassen 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Det bringer oss over på en annen diskusjon. Blir det julebord? Såvidt jeg husker tok det en rimelig stor jafs av pengebeholdningen vår…

DALUM
      Deltaker

Da betale vi mer sjøl! Æ vil ha julebord!

Breillo
      Deltaker

Æ e enig med aill som har svart!

Julebord må vi ha, og ut i fra kontoutskrift for klubbkontoen vises ikke at klubben dekka noe som helst i fjor… Æ huske ikke æ, men i så fall så har vi råd til å gjenta suksessen Cool

Håvard
      Nøkkelmester

Det var vel cage som slukte overskuddet når jeg tenker meg om 😛

Selv syns jeg ikke det er for tett mellom treningsleir og julebord, iallefall ikke hvis man tar julebordet enda litt nærmere jula. Kanskje man til og med får med Straalberg og Ree om man holder det si f.eks. 17. desember?

Øystein
      Deltaker

Er også veldig for julebord! Enig med Håvard, hvis vi klarer å legge julebordet så tett opp mot høytiden rekker nok folk å bli edru etter treningsleiren!

Alex
      Deltaker

17. desember og til og med teknisk komité kan vær fulltallig representert!

Aasmund
      Deltaker

Æ e klar for begge dele når som helst

Supermann
      Deltaker

Æ og e klar for begge dela! 🙂

Eirik
      Deltaker

…jeg er klar når som helst så lenge det blir 11 november og 17 desember:D Forventer jo ikke at datoene settes til når jeg er hjemme så det er supert dersom disse to datoene passer godt for alle!

Håvard
      Nøkkelmester

Hvis det ikke kommer store protester med det første spikrer vi 11. november som datoen over alle datoer!

Øystein
      Deltaker

Jepp, kjør på! Datoen passer jo for alle som har uttalt seg så langt.

Supermann
      Deltaker

Ta fram hammer og spiker asap!

arne martin
      Deltaker

Jeg er bortreist fra og med den 11. og 1 uke fram i tid, så kan ikke bli med på denne.. Får satse på å ta det igjen på julebordet

Jon-Ivar
      Deltaker

Er på ferie fra 5 – 12 nov, så jeg må også satse på julebordet som jeg håper det blir noe av 🙂

Breillo
      Deltaker

Æ e med!

Håvard
      Nøkkelmester

Thomas N og Markus står på attending!

Supermann
      Deltaker

Jeg står og på attending! 🙂

Øystein
      Deltaker

Flotte ting, dette lover godt!

ScratTBD
      Deltaker

Æ e klar!

Håvard
      Nøkkelmester

Til opplysning så drar en gjeng og spiser sushi før treningsleiren på fredag. Det er lov for alle som har lyst til å bli med!

Supermann
      Deltaker

Meinn, helst svar i løpet av dagen siden æ skal bestille bord i kveld!

Eirik
      Deltaker

jeg er med og tar med kat:)

Breillo
      Deltaker

Loco kommer på treningsleiren!

Øystein
      Deltaker

Dette blir koselig! Har egentlig veldig liten oversikt over hvor mange som kommer, men det skal ikke stå på plassen.

Aasmund
      Deltaker

au

Øystein
      Deltaker

Du kan så si! Takk for en trivelig kveld alle mann, og takk for at ingen herpet noe hjemme hos meg, selv om Eirik gjorde et par hederlige forsøk 🙂

Supermann
      Deltaker

Takk for en hyggelig kveld ja 🙂

Eirik
      Deltaker

takk for i går!:P

Øystein
      Deltaker

Da var referatet lagt ut. Rop ut hvis det er noe jeg har glemt å notere ned, ble litt mange som snakket i munnen på hverandre på slutten!

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg savner hva vi bestemte oss for ang betaling futsal. Skulle hver spiller betale 500 per stk, og dersom det ble overskudd skulle dette gå tilbake til kampbartkassa? Og en liten skriveleif vedrørende antall spillere. 14 er mikset med 12 på et sted.

Ellers som alltid upåklagelig godt jobbet Øystein!

Ser 31 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.