Treningsvarsellista
- Emnet er tomt.
-
ForfatterInnlegg
-
-
2. juli, 2008 klokken 14.54 #12484
Breillo
Deltakeralle barter som endrer mail bør varsle meg slik at forwarding fra «draktnavn» @ kampbart.com blir oppdatert! Det skal være denne som benyttes til treningsvarsel!
Skal få sjekka kæm som ligg inn av lausbartan, og fyll på med dæm som blir foreslått her!
Vi må alle husk at om vi sende treningsvarsel så kan vi skriv en liten notis om at dersom man ønske å meld sæ av lista så send mail te oppmainn…
-
3. juli, 2008 klokken 05.44 #12486
arne martin
Deltakerlegg inn stakan på lista også
-
3. juli, 2008 klokken 11.41 #12488
Øystein
DeltakerFor min del er det korrekt, bruker fortsatt den mailadressen. Thomas tipper jeg i hvert fall vil inn på lista, skal spørre ham.
-
3. juli, 2008 klokken 12.44 #12490
Breillo
DeltakerForøvrig ligger både Tor og Pøillsa inne på lista allerede!
Tror vi først og fremst må fokusere på å få på plass en ajour kontaktliste så kan vi kaste over mailadressene til varsellista etterpå…
-
3. juli, 2008 klokken 23.12 #12493
Eirik
Deltakermin nye mailadresse: [email protected]
-
4. juli, 2008 klokken 20.42 #9862
Håvard
NøkkelmesterDette er de som er på treningsvarselslista per i dag:
Arild
Eirik (med studmail-adressen)
Øystein (med oysteinhr-adressen)
LP (broadpark-mail)
Magnus
Håkon
Hallvard
Fettern
Alf (hotmail-mail)
AM
Franchaise-gruppa (Sikkert meg og Vegar)
Burde vi oppdatere denne lista litt? Noen som burde være på lista, noen som har endret mail?
Forslag til tillegg:
Toro
Thomas
Pøillsa
Sveittn
Åsmund
Tor
Rune
-
4. juli, 2008 klokken 20.42 #12498
Alex
DeltakerEirik sin nye adresse er lagt til og dermed skal han være på treningslista nå.
Jobber også med å flytte mailoversikten sånn at noen andre kan ta seg av oppretting av mailinglister o.l. i framtia. Inntil det funker, så tar jeg imot nye adresser som skal opprettes, evt. legges inn/fjernes i treningslista
-
-
ForfatterInnlegg
- Du må være innlogget for å svare på dette emnet.