Vestbyen senior

Hjem Forum Viss vass og anna vås Vestbyen senior

• Emnet er tomt.
Ser 23 svar tråder
  • Forfatter
      arne martin
      Deltaker

hørtes spennende ut
      E interessert

Øystein
      Deltaker

Jeg også. Har fortsatt sterke følelser for Vestbyen. Fin klubb.

Bongo
      Deltaker

Jeg er helt klart interessert

Mentalf
      Deltaker

interessert

Alex
      Deltaker

Ja, interessert er ordet, men når er en annen sak. For de som kjenner til Petter Heggen, så meldte også han en interesse når jeg snakket med han i sommer.

Petter var gode gamle Sverresborgs Roar Strand. Siste kvarteret med dobbelsidig krampe sprang han bare på viljen. Mon tro om han gjør sånt i dag?

Eirik
      Deltaker

litt interessert, men er mer enn førnøyd med å spille for kampbart:) vestbyen kun om det blir et artig, men samtidig særiøst lag, (helst med en del barter). det blir vel uansett ikke vestbyen lag før 2008?

Håvard
      Nøkkelmester

Jeg og Bongo var på Vestbyen-trening i dag! Vi var 9 stk, men de sa at forrige fredag var de 18! Det var greit nivå, og jeg vil si at jeg hang ganske godt med. Det er trening hver fredag kl 20 på Hammersborg for de som er interessert.

arne martin
      Deltaker

Oj, det hørtes jo ganske arti ut
      Kanskje det e nokka å sikte mot neste fredag

Bongo
      Deltaker

Jeg synes målet var litt stort. Legger herved inn søknad om å få stå i 11’er-mål på fremtidige barte-treninger. :p

Breillo
      Deltaker

Stiller gjerne på trening for å se det an jeg og! Men må samtidig få si at det ikke er aktuellt for min del å skyve bartene til side… kampbart 4ever

Øystein
      Deltaker

Hadde vært artig å prøve seg, men enig med oppmainn; Kampbart vil alltid ha 1.pri!

Håvard
      Nøkkelmester

jeg kommer også til å forbli en bart. Men vil tro at seniorspill ikke har noen negativ virkning på min innsats for Kampbart…

Alex
      Deltaker

Eneste dere må tenke på er et «nytt navn» og satse på at dommerne i 5. ikke dømmer bedrift hvis dere har tenkt å spille for begge neste år.

Breillo
      Deltaker

hvis en stor del av spillerne starter på vestbyen så sliter vi litt når vi skal sende inn spillerlista før sesongstart nettopp pga. det alex nevner…

Håvard
      Nøkkelmester

Hmm… Det hadde jeg ikke tenkt på… Men det gikk da helt fint å ta med noen lausbarter på kamp. Kan man ikke kalle seg lausbart da?

Breillo
      Deltaker

De som står på lista skal ikke ha spillt seniorbaill på 6 måneder… Problemet er hvis veldig mange av våre navn ikke kan stå på lista – kan jo ikke påstå ovenfor bedriftsidretten at vi er 5 stk. som vil spille 7’er ball 😛
      Lausbarter har hele tiden spillt under navn som Lars Lie, Markus Ree, Alex Prestmo osv…

arne martin
      Deltaker

Da er det bare å komme opp med alter ego da.
      Tikka het Ricky Teneriffe 🙂

Håvard
      Nøkkelmester

Hehe. Zola er mitt navn.

Bongo
      Deltaker

Hilda….

Hilda Gerg

Mentalf
      Deltaker

Freddy Fartalot

Eirik
      Deltaker

var på trening vestbyentrening i kveld. må si at nivået ikke var vesentlig høyere enn hos oss. for meg er det to muligheter: enten kampbart og vestbyen samtidtig, eller bare kampbart. tviler litt på vestbyen egentlig, opplegget virket litt halvveis. men me får sjå:)

Håvard
      Nøkkelmester

Pappa sier at det skal opprettes seniorlag i vestbyen som skal spille i 5.-divisjon. Personlig har jeg tenkt å snuse på dette laget iallfall.

Mentalf
      Deltaker

askeladd…… vanskeli å stille på begge lag, må isåfall stille me annet navn på en av delene. det er etter min mening litt risikabelt hvis det skal oppstå en skade eller to… forsiktingen vil ikke dekke en dritt da. men vi bartan bryr oss itj om forsikring… gjør vi væl?

Øystein
      Deltaker

Nei. Jeg liker i hvert fall å se på bartene som usårbare.

Ser 23 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.