Medlemskontingent 2010

Hjem Forum Kontingent Medlemskontingent 2010

  • Emnet er tomt.
Ser 19 svar tråder
  • Forfatter
    Innlegg
    • #10028
      Eirik
      Deltaker

      Hvordan ligger det an med påmeldingsfrist til serien og betaling av medlemskontigenter?

    • #14762
      Breillo
      Deltaker

      Påmeldingsfrist er i slutten av februar, men det er ikke av betydning da vi allerede er påmeldt.

      Kontingent skal også betales inn av den enkelte som avtalt på treningsleiren. 1000,- for aktivt medlemsskap til klubbens konto (9713 20 57390). Dette vil jeg følge opp utover januar/februar slik at vi får inn fra alle i tide til regningene strømmer på!

      Med andre ord: vi har fremdeles rikelig med tid på å få inn kontingentene så det er ikke noe å stresse med enda… (Historisk sett; hvis alle betaler innen januar så er det kryss i taket og mere til!)

    • #14765
      Eirik
      Deltaker

      ok, du har med andre ord god kontroll:)

    • #14781
      Øystein
      Deltaker

      Har nå gått foran med et godt eksempel og betalt kontigent for 2010!

    • #14783
      arne martin
      Deltaker

      Æ Å!

    • #14785
      Jon-Ivar
      Deltaker

      Da har også jeg betalt avgift!

    • #14789
      Håvard
      Nøkkelmester

      Mine penger kommer inn iløpet av helga! Lover!

    • #14791
      Eirik
      Deltaker

      Betaler nå. I tillegg betaler jeg for den siste kalederen jeg hadde glemt.

    • #14796
      ScratTBD
      Deltaker

      Da har æ betalt!

    • #14866
      Breillo
      Deltaker

      Har nå lagt ut en «gjeldsliste» på forsiden av kampbart.com. Det kan ha lurt seg inn feil i den, så si fra hvis du er uenig i noe!

      Når det gjelder aktive medlemmer i 2010 så er det med de jeg har listet opp i gjeldslista og de som allerede har betalt 11 aktive. Den siste plassen (jmf. Klubbens vedtekter) tilhører Mentalf dersom treningsoppmøtet bedres kraftig (og forutsatt at han betaler/ønsker å være med videre selvfølgelig)!

      Hvis ikke er det vel duket for at et av fjorårets passive medlem får tilbudet om aktivt medlemskap.

    • #14869
      Øystein
      Deltaker

      Drakten min skal være betalt for. Overførte pengene 25. januar i følge nettbanken min.

    • #14872
      Supermann
      Deltaker

      Har enda ikke betalt for medlemskap 2010 og bag, på grunn av at jeg har sykt lite penger for tida, men får inn studielån og lønn i løpet av uka og kampbart står først på kreditorlista.

    • #14875
      Breillo
      Deltaker

      Heihei! Sjekka fort nå Øystein og innbetaling fra deg på 450 er mottatt, alles in ordnung Bonzo!

      Kan bare kjapt forklare hvorfor det er økt sannsynlighet for småfeil i dette regnskapet; av en eller annen grunn så var ikke regnskapet for 2009 lagret etter utskrift til treningsleiren, jeg måtte derfor gå gjennom alle konto-bevegelser siden desember 2008 for å få regnskapet á jour. Når det samtidig er flere som ikke skriver hva ting gjelder så kan det bli litt kluss når flere innbetalinger skjer samtidig og med samme beløp…. (kalender, drakt/bag og passive medlemskap)

      Men som sagt så er det bare å varsle så kontrollerer jeg regnskapet=)

    • #14876
      Alex
      Deltaker

      Da har jeg betalt kontigenten for i år.

    • #14890
      Breillo
      Deltaker

      Alex og Fettern har gjort opp for sæ, og Øystein skylt jo aldri nå pæng… Har derfor oppdatert innlegget på forsida og fjerna de som har betalt.

    • #14892
      Alex
      Deltaker

      Foreslår at du sende Lars ei melding. Vet itj om han akkurat heng innpå forumet her.

    • #14895
      Håvard
      Nøkkelmester

      Snakket med Lars i dag. Han er på saken! 🙂 Han varslet forresten at han vurderte comeback dersom det lot seg kombinere med jobb.

    • #14911
      Supermann
      Deltaker

      Da har æ endelig betalt 1300,-  for kontigent og bag

    • #14914
      Aasmund
      Deltaker

      Ska vær gjeldsfri no. Betalt cupen i dag og spillertrøya 23.02.10

    • #14915
      Breillo
      Deltaker

      Det er mottatt! Innlegg på forsiden er oppdatert.

Ser 19 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.